eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDziwny problem ze znikającym płynem chłodzącym - JTD › Re: Dziwny problem ze znikającym płynem chłodzącym - JTD
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Dziwny problem ze znikającym płynem chłodzącym - JTD
    Date: Mon, 7 Mar 2011 23:26:24 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 43
    Message-ID: <il3m2b$i73$1@inews.gazeta.pl>
    References: <il3lp2$1ngb$1@newsread1.aster.pl>
    NNTP-Posting-Host: nat-goc2-125.aster.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1299536779 18659 178.73.50.125 (7 Mar 2011 22:26:19 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 7 Mar 2011 22:26:19 +0000 (UTC)
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3664
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3664
    X-User: samsung_1
    X-Antivirus: avast! (VPS 110307-0, 07.03.2011), Outbound message
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2355277
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Rafal" <r...@n...spamowac> napisał w wiadomości
    news:il3lp2$1ngb$1@newsread1.aster.pl...
    > Witam,
    >
    > Mam taki oto dziwny problem z płynem chłodzącym.. znika bydle. Silnik to
    > JTD 16V 150KM (w Cromie II), 160 tyś przebiegu
    > Problem jest od koło 2ch lat (z 50 tyś km) = na początku znikało trochę,
    > oględziny serwisów rozmaitych nic nie wykrywały - żadnego wycieku na
    > zewnątrz, brak śladów spalin w zbiorkniku wyrównawczym 9byłą robiona próba
    > z jakąś chemią) Silnik pracował bez innych problemów, więc diagnoza:
    > jeździć, dolewac, poczekać aż będzie więcej ubywało albo coś się zacznie
    > dziać. No i tak robiłem - od czasu do czasu podjeżdzajac do róznych speców
    > (ASO i nie aso) - nikt nic na zewnatrz nie mógł znaleźć. Wśrodku przy
    > nagrzewnicy ani pod dywanikami żadnego zbierania się płynu, ani smrodu.
    > Płynu ewidentnie ubywa w trakcie jazdy - jak auto stoi dłużej - nie ubywa.
    > Obecnie stan jest taki że dolewm już niemal co drugi dzień pół litra, a
    > nadal nigdzie nic nie widać. To co się zmieniło - wskazówka temperatury
    > płynu nie dochodzi do środka skali (mimo nawet dość ostrej jazdy jest na
    > 1/3 skali (ponoc może to wynikać z lekkego zapowietrzenia się układu - bo
    > czasem jak dolewam to już sucho w zbiorniku)
    > Mechanicy i ASO twierdzą że wyczerpali swoje możliwości diagnozy -
    > pozostaje rozebranie głowicy silnika - co oczywiście na wstępie ma
    > kosztować (w ASO - nawet coś koło 2tyś) - niezależnie czy to jest
    > przyczyna awarii czy nie..
    > Silnik pracuje dobrze, osiąga chyba pełną moc (udało sie w D rozpędzić
    > auto do ponad 200km/h i nie zajęlo to jakoś więcej czasu niż kiedyś), test
    > z odczynnikami wykrywającymi spaliny w płynie nadal ujemny, w zbiorniku
    > czysto - ale mam wrażenie że trochę mocniej dymi (zwłaszcza świeżo po
    > rozruchu)i te spaliny jakieś takie bardziej "duszące i gryzące"..
    > Ma ktoś pomysł - co u diabła może być? Nie chcę płacic za macanie po
    > ciemku, ale problem jużstał się trudno tolerowalny :/ gdzie do cholery
    > takie ilości płynu mogą zniknąć bez śladu?
    >


    Wymień na początek korek od zbiorniczka wyrównawczego.


    --
    Pozdrawiam,

    yabba

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: