-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Dziwny problem ze znikającym płynem chłodzącym - JTD
Date: Mon, 7 Mar 2011 23:26:24 +0100
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 43
Message-ID: <il3m2b$i73$1@inews.gazeta.pl>
References: <il3lp2$1ngb$1@newsread1.aster.pl>
NNTP-Posting-Host: nat-goc2-125.aster.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1299536779 18659 178.73.50.125 (7 Mar 2011 22:26:19 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 7 Mar 2011 22:26:19 +0000 (UTC)
X-Antivirus-Status: Clean
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3664
X-Priority: 3
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3664
X-User: samsung_1
X-Antivirus: avast! (VPS 110307-0, 07.03.2011), Outbound message
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2355277
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Rafal" <r...@n...spamowac> napisał w wiadomości
news:il3lp2$1ngb$1@newsread1.aster.pl...
> Witam,
>
> Mam taki oto dziwny problem z płynem chłodzącym.. znika bydle. Silnik to
> JTD 16V 150KM (w Cromie II), 160 tyś przebiegu
> Problem jest od koło 2ch lat (z 50 tyś km) = na początku znikało trochę,
> oględziny serwisów rozmaitych nic nie wykrywały - żadnego wycieku na
> zewnątrz, brak śladów spalin w zbiorkniku wyrównawczym 9byłą robiona próba
> z jakąś chemią) Silnik pracował bez innych problemów, więc diagnoza:
> jeździć, dolewac, poczekać aż będzie więcej ubywało albo coś się zacznie
> dziać. No i tak robiłem - od czasu do czasu podjeżdzajac do róznych speców
> (ASO i nie aso) - nikt nic na zewnatrz nie mógł znaleźć. Wśrodku przy
> nagrzewnicy ani pod dywanikami żadnego zbierania się płynu, ani smrodu.
> Płynu ewidentnie ubywa w trakcie jazdy - jak auto stoi dłużej - nie ubywa.
> Obecnie stan jest taki że dolewm już niemal co drugi dzień pół litra, a
> nadal nigdzie nic nie widać. To co się zmieniło - wskazówka temperatury
> płynu nie dochodzi do środka skali (mimo nawet dość ostrej jazdy jest na
> 1/3 skali (ponoc może to wynikać z lekkego zapowietrzenia się układu - bo
> czasem jak dolewam to już sucho w zbiorniku)
> Mechanicy i ASO twierdzą że wyczerpali swoje możliwości diagnozy -
> pozostaje rozebranie głowicy silnika - co oczywiście na wstępie ma
> kosztować (w ASO - nawet coś koło 2tyś) - niezależnie czy to jest
> przyczyna awarii czy nie..
> Silnik pracuje dobrze, osiąga chyba pełną moc (udało sie w D rozpędzić
> auto do ponad 200km/h i nie zajęlo to jakoś więcej czasu niż kiedyś), test
> z odczynnikami wykrywającymi spaliny w płynie nadal ujemny, w zbiorniku
> czysto - ale mam wrażenie że trochę mocniej dymi (zwłaszcza świeżo po
> rozruchu)i te spaliny jakieś takie bardziej "duszące i gryzące"..
> Ma ktoś pomysł - co u diabła może być? Nie chcę płacic za macanie po
> ciemku, ale problem jużstał się trudno tolerowalny :/ gdzie do cholery
> takie ilości płynu mogą zniknąć bez śladu?
>
Wymień na początek korek od zbiorniczka wyrównawczego.
--
Pozdrawiam,
yabba
Następne wpisy z tego wątku
- 07.03.11 23:29 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 07.03.11 23:34 sth
- 07.03.11 23:39 Michał Gut
- 07.03.11 23:41 Tomasz Pyra
- 07.03.11 23:42 J_K_K
- 08.03.11 01:19 szufla
- 08.03.11 01:28 szufla
- 08.03.11 07:22 tadek
- 08.03.11 08:06 Grejon
- 08.03.11 08:23 wchpikus
- 08.03.11 10:09 Michał Gut
- 08.03.11 10:25 Jakub Witkowski
- 08.03.11 10:37 Janko Walski
- 08.03.11 11:04 Konrad L
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=