  • Data: 2011-03-08 08:23:54
    Temat: Re: Dziwny problem ze znikającym płynem chłodzącym - JTD
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    U mnie tez ubywa, ale to silnik 1.9 jtd 115.
    Dziwne jest to ze tez nie moge zlokalizowac gdzie:)
    Poziom plynu zawsze zejdzie do minimum i tak pozostaje.
    Dolewka powyzej poziomu minimum (do polowy zbiornika lub do max) zawsze
    powoduje zejscie plynu:)
    Nie wiem gdzie cieknie, dolewam od czasu do czasu:)