  • Data: 2016-03-06 20:39:16
    Temat: Re: Dziwne zaiste
    Od: NtN <i...@a...pusty> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja tam go wciąż widzę.

    A ja sprawdzam na (swoim) serwerze, i nie tylko on zniknął! Również ten
    mój post otwierający wątek niniejszy - nie ma go! Ktoś był czujny, i
    usunął, więc pytam: co mam o tym myśleć? Wbrew sugestiom jednego z
    odpowiadających: niczego nie usuwałem, zresztą z poziomu programu
    pocztowego (przynajmniej mojego) nie jest to możliwe!! A żadna z grup,
    które tym pasztetem "poza tematem" uraczyłem, oficjalnie moderowana nie
    jest.

    Ustosunkujcie się proszę, do zaskakującego przykładu CENZURY na waszej
    grupie macierzystej, gdzie często ktoś paskudzi ciężkimi jobami całkiem
    bezkarnie, i bez reakcji tajemniczego cenzora!