    From: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Dziwne zachowanie notebooka / pamieci :-o
    Date: Sun, 15 Dec 2013 17:58:22 +0100

    Na grupie pl.comp.pecet, osobnik mieniący się nazwą 666 naskrobał(a):

    > Mam Panasonica Toughbook model sprzed kilku lat z dwoma gniazdami DIMM (DDR1).
    > Bez zarzutu pracował przy pamięciach 2x 512 MB.
    > Bez zarzutu pracuje, gdy w jedno gniazdo albo w drugie gniazdo włożona jest
    pojedyncza pamięć 1x 1 GB.
    > Gdy w obydwa gniazda włożę po 1 GB osiagając 2x 1 GB (na czym mi oczywiście
    zależy), to:

    > a) w win xp pojawiają się od czasu do czasu bluescreeny;
    >
    > w związku z czym dokładnie sprawdziłem, że:
    >
    > b) nie przechodzi rozszerzonego MemTestu (przechodzi standardowy MemTest, nie
    przechodzi jednego z serii 11 testów rozszerzonych).

    > Mam już chyba z czwarty komplet pamięci 2x 1 GB (poprzednie kolejno zwracałem
    sprzedawcom myśląc, że pamięci są uszkodzone).
    > Zamiana pamięci miejscami w gniazdach niczego nie zmienia.
    >
    > Spotkaliście się z takim zjawiskiem?

    Podasz model płyty i pamięci?
    Szklana kula w naprawie...
    --
    ...:::WISKOLER:::...
    Stirlitz szedł nocą przez las i nagle zobaczył na gałęzi parę świecących