  • 1. Data: 2010-03-16 13:59:53
    Temat: Dziwna klawiatura
    Od: "PP" <p...@w...pl>

    Witam
    Kupiłem sobie klawiaturę e5 model SK076/RE01422, może mało wygodna ale ma
    małe gabaryty na czym mi zależało. Klawiatura jest na USB i zachowuje się
    bardzo dziwnie, komputer zwalnia na starcie jakies 10 razy, wejscie w BIOS
    jest dość stresujące i nie wszystkie funkcje są osiągalne. Po załadowaniu
    WINDOWS wszystko wydaje się być w porządku.
    Płyta główna to ASUS M2A-VM-HDMI, czy ktoś się spotkał z tym problemem ?
    Piotr

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4755
    (20100108) __________

  • 2. Data: 2010-03-16 14:22:09
    Temat: Re: Dziwna klawiatura
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "PP" <p...@w...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > WINDOWS wszystko wydaje się być w porz?dku.
    > Płyta główna to ASUS M2A-VM-HDMI, czy kto? się spotkał z tym problemem ?

    Jeszcze raz wyślij, tylko poprawnie.

  • 3. Data: 2010-03-16 15:52:20
    Od: Tomek <n...@n...no>

    On 16.03.2010 15:22, qwerty wrote:
    > Użytkownik "PP" <p...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    >
    > Jeszcze raz wyślij, tylko poprawnie.
    > --
    > Jeżeli nie potrafisz skonfigurować NOD32, aby nie wysyłał śmieci
    > to lepiej nic nie pisz, gdyż nie jesteś obdarzony inteligencją.

    Wysłał poprawnie. Nawet sam go zacytowałeś. To że dostajesz spazmów na
    widok czterech linii tekstu jest twoim problemem. Jeżeli nie możesz
    pomóc to zamknij się i idź do kąta. Powiedzieć o wyłączeniu sygnaturki
    można przy okazji odpowiedzi, ale widać ty, jako działacz usenetowej
    straży obywatelskiej, musiałeś zareagować tym durnym postem. Nie skrzypi
    ci ostatnio głowa? Wydaje mi się, że oleju ci brakuje.

  • 4. Data: 2010-03-16 15:59:00
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Tomek" <n...@n...no> napisał w wiadomości grup
    > Wysłał poprawnie. Nawet sam go zacytowałeś.

    No popatrz. Nawet nie brakuje:

  • 5. Data: 2010-03-16 16:07:15
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Tue, 16 Mar 2010 14:59:53 +0100, PP napisał(a):

    > Klawiatura jest na USB

    A masz włączone w BIOS-ie wsparcie dla klawiatur USB?
    --
    Jacek

  • 6. Data: 2010-03-16 18:54:01
    Od: "Remek" <b...@o...eu>

    Użytkownik "PP" napisał: w wiadomości news:hno05v$th3$1@news.vectranet.pl...

    > Klawiatura jest na USB i zachowuje się bardzo dziwnie

    Przyczyna jest Twoja debilna sygnaturka. Wielu ludzi ma taką:

    "Jeżeli nie potrafisz skonfigurować NOD32, aby nie wysyłał śmieci
    to lepiej nic nie pisz, gdyż nie jesteś obdarzony inteligencją."

    Weź to pod uwagę.

    Remek

  • 7. Data: 2010-03-16 19:27:05
    Od: "pitpull" <p...@p...com>

    Użytkownik "Remek" <b...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > "Jeżeli nie potrafisz skonfigurować NOD32, aby nie wysyłał śmieci
    > to lepiej nic nie pisz, gdyż nie jesteś obdarzony inteligencją."

    Wielu ludzi nie wie, że mu antywir takie coś podczepił. Więc może by
    najpierw powiedzieć:
    "Słuchaj - ustaw tego noda, żeby nie dołączał swojej reklamy"

    Ja myśle, że to w zupełności wystarczy w 90% przypadków.

    pitpull
    który kiedyś też się niestety załapał na "sygnaturke od eset'a"

  • 8. Data: 2010-03-16 22:37:47
    Od: "Remek" <b...@o...eu>

    Użytkownik "pitpull" napisał:

    > Wielu ludzi nie wie, że mu antywir takie coś podczepił.

    Żartujesz? Gdybyś napisał, że mu antywir takie coś "podczepi", to można by
    się zgodzić. Chyba, że nie czytasz swojego wątku na grupie i nie widzisz
    swoich postów. Oczywiście dotyczy to również autora tematu.

    Remek

  • 9. Data: 2010-03-17 06:45:51
    Od: "PP" <p...@w...pl>

    > Jeszcze raz wyślij, tylko poprawnie.
    > --
    > Jeżeli nie potrafisz skonfigurować NOD32, aby nie wysyłał śmieci
    > to lepiej nic nie pisz, gdyż nie jesteś obdarzony inteligencją.
    :) sorry dopiero co postawiony komputer, oczywiście poprawiam się
    Piotr

  • 10. Data: 2010-03-19 18:30:42
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "PP" <p...@w...pl> wrote in message news:hno05v$th3$1@news.vectranet.pl...
> [...]
    > WINDOWS wszystko wydaje się być w porządku.
    > Płyta główna to ASUS M2A-VM-HDMI, czy ktoś się spotkał z tym problemem ?

    upewnij sie ze wlaczona jest w biosie jej obsluga, zmien port usb (zwlaszcza
    jezeli masz ja podlaczona do portow np. w panelu), zobacz czy nie zadziala
    przejsciowka na ps/2