    From: Tomek <n...@n...no>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Dziwna klawiatura
    Date: Tue, 16 Mar 2010 16:52:20 +0100

    On 16.03.2010 15:22, qwerty wrote:
    > Użytkownik "PP" <p...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    >
    > Jeszcze raz wyślij, tylko poprawnie.
    > --
    > Jeżeli nie potrafisz skonfigurować NOD32, aby nie wysyłał śmieci
    > to lepiej nic nie pisz, gdyż nie jesteś obdarzony inteligencją.

    Wysłał poprawnie. Nawet sam go zacytowałeś. To że dostajesz spazmów na
    widok czterech linii tekstu jest twoim problemem. Jeżeli nie możesz
    pomóc to zamknij się i idź do kąta. Powiedzieć o wyłączeniu sygnaturki
    można przy okazji odpowiedzi, ale widać ty, jako działacz usenetowej
    straży obywatelskiej, musiałeś zareagować tym durnym postem. Nie skrzypi
    ci ostatnio głowa? Wydaje mi się, że oleju ci brakuje.