  • 1. Data: 2011-04-21 15:47:45
    Temat: Dziury na autostradzie
    Od: "Wan" <w...@w...pl>

    To chyba jest mozliwe tylko w Polsce i na Kubie

    Coraz wiecej dziur na autostradzie A4 w kierunku
    Katowic. Jedna dziura juz jest od roku przynajmniej
    - na srodkowym pasie na luku!!!

  • 2. Data: 2011-04-21 18:01:18
    Temat: Re: Dziury na autostradzie
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    Dnia 21-04-2011 o 15:47:45 Wan <w...@w...pl> napisał(a):

    > To chyba jest mozliwe tylko w Polsce i na Kubie
    >
    > Coraz wiecej dziur na autostradzie A4 w kierunku
    > Katowic. Jedna dziura juz jest od roku przynajmniej
    > - na srodkowym pasie na luku!!!

    We Włoszech, w Bułgarii, Rumunii, Austrii, na Węgrzech, na Słowacji - w
    tych krajach widziałem dziury na autostradach.
    Widziałem też 200 km autostrady włoskiej A14 w remoncie (czynny jeden pas,
    korek na 40 km) i mimo to musiałem zapłacić 76 EUR za przejazd.
    Na Kubie nie byłem to nie wiem.

    Pzdr
    TG

  • 3. Data: 2011-04-21 21:47:08
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-04-21 18:01, Tomasz Gorbaczuk pisze:

> [...]
    > Widziałem też 200 km autostrady włoskiej A14 w remoncie (czynny jeden
    > pas, korek na 40 km) i mimo to musiałem zapłacić 76 EUR za przejazd.

    W Niemczech na 9 z Monachium do Berlina też były 28 grudnia 2010.

  • 4. Data: 2011-04-22 13:25:09
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Tomasz Gorbaczuk wrote:

> [...]
    > Widziałem też 200 km autostrady włoskiej A14 w remoncie (czynny jeden
    > pas, korek na 40 km) i mimo to musiałem zapłacić 76 EUR za przejazd.

    Ile? za 200 km? Chyba miało być 7,6.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 5. Data: 2011-04-22 17:58:58
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    Dnia 22-04-2011 o 13:25:09 Massai <t...@w...pl> napisał(a):

    > Ile? za 200 km? Chyba miało być 7,6.

    76 EUR zapłaciłem za przejazd do Barii - na odcinku 200 km na A14 był
    remont.

    TG