  • Data: 2011-02-22 20:11:22
    Temat: Re: Dzisiejszy wypadek na Puławskiej
    Od: to <t...@a...xyz> szukaj wiadomości tego autora

    begin Artur Maśląg

    > To się ciesz z tego - tyle, że to żaden argument na to, że masz jakieś
    > specjalne zdolnościami psychofizyczne.

    Po prostu nie wiesz co wyprawiałem np. na rowerze. :>

    > Inna sprawa, że stoi to w
    > sprzeczności z Twoim stwierdzeniem: <cite>
    > Ja też nie zwalniam, bo niby dlaczego miałbym ustępować pierwszeństwa
    > komuś, kto zawraca po wysepce? Co nie znaczy, że nie poradziłbym sobie
    > gdyby ów głupek wjechał mi przed nos. </cite>

    Nie muszę zwolnić, żeby zachować odpowiedni margines bezpieczeństwa.
    Zresztą auto też mam odpowiednio przygotowane do dynamicznej jazdy.

    > Teraz połącz sobie tę wypowiedź z zacytowaną i wyjdzie, że jednak Twoje
    > wypowiedzi są niespójne

    Nie ma w nich nic niespójnego.

    > i jedyne co Ci pozostaje, to nadal Twoje
    > przekonanie, że zawsze sobie poradzisz, a jak do czegoś już dojdzie, to
    > jako usprawiedliwienie stwierdzisz, że nie miałeś na to wpływu.

    Bo tak na pewno będzie. Zachowuję dużo większy margines bezpieczeństwa
    niż większość.