-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
STED!not-for-mail
From: Artur Maśląg <f...@p...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Dzisiejszy wypadek na Puławskiej
Date: Tue, 22 Feb 2011 12:17:25 +0100
Organization: http://onet.pl
Lines: 52
Message-ID: <ik0605$qpi$1@news.onet.pl>
References: <4d5fdbfa$0$2504$65785112@news.neostrada.pl> <ijuf3p$kmk$1@news.onet.pl>
<ijugrf$b54$1@mx1.internetia.pl> <ik04p9$mas$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: serwer.sekocenbud.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1298373445 27442 82.177.16.74 (22 Feb 2011 11:17:25 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 22 Feb 2011 11:17:25 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.23) Gecko/20090812
Thunderbird/2.0.0.23 Mnenhy/0.7.6.666
In-Reply-To: <ik04p9$mas$1@news.onet.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2351990
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-02-22 11:56, The_EaGle pisze:
> W dniu 2011-02-21 21:02, Artur Maśląg pisze:
(...)
>> No jasne. Tylko wtedy zazwyczaj ludzie jednak wychodzą z takich
>> wypadków bez szwanku, a nie dwa trupy.
>
> Bez szwanku przy uderzeniu przodem w 5 gwiazdkowym aucie? Możliwe...
No właśnie.
> Przy uderzeniu bocznym wychodzą w plastikowych workach.
Sugerujesz, że ubrali się w te worki wcześniej, by w jakiś sposób
choć w części udowodnić Twoją teorię?
>> Tyle, że to nie było 50, czy 65km/h.
> Boczna prędkość w momencie zderzenia na pewno nie była zbyt duża (nie
> sądzę aby ponad 100km/h) patrząc na odległość wraku od latarni (z tego
> co widzę około 20m).
Aha, znaczy 100km/h przy uderzeniu to już nie jest zbyt duża prędkość...
Ciekawe, czy ta wcześniejsza tez nie była zbyt duża - ot typowa dla
mistrzów...
>> W porządku. Zróbmy z Ziemi jeden wielki betony plac dla mistrzów
>> kierownicy.
>
> Jeżeli w pobliżu miejsca gdzie obiekt rozpędza się do prędkości ~100km/h
Robi to na własne życzenie i niezgodnie z przepisami.
> i znajdują się w nim ludzie istnieje szansa na uderzenie i nagłe
> zatrzymanie a dodatkowo obiekt jest wąski i trwardy to oznacza że
> nagłe zatrzymanie może oznaczać nagłe zejście pasażerów obiektu.
Jak wyżej - usuńmy wszystko dla mistrzów, ponieważ w końcu w coś
trafią...
> Jest wiele takich sytuacji gdzie na np łuku drogi stały sobie drzewa,
> trzeba było śmierci 2-3 osób aby te drzewa wycięto i ilość zdarzeń
> drogowych się nie zmniejszyła ale ilość ofiar spadła do 0.
Wiesz co - ja już bardzo chcesz brnąć w takie absurdalne przykłady
przytaczane do porównania, to napiszę, że jak widać na przykładzie
tego wypadku odległość minimum 15 metrów to i tak za mało, by mistrz
w taką przeszkodę nie trafił.
Usunąć latarnie w mieście. Na trasach też, a co...
Następne wpisy z tego wątku
- 22.02.11 12:19 Nex@pl
- 22.02.11 12:52 The_EaGle
- 22.02.11 13:11 Krzysiek Kielczewski
- 22.02.11 13:27 Artur Maśląg
- 22.02.11 13:32 The_EaGle
- 22.02.11 13:34 Artur\(m\)
- 22.02.11 13:47 Artur\(m\)
- 22.02.11 13:48 Artur Maśląg
- 22.02.11 13:59 The_EaGle
- 22.02.11 14:49 Artur Maśląg
- 22.02.11 15:07 to
- 22.02.11 15:07 Artur Maśląg
- 22.02.11 15:07 to
- 22.02.11 15:10 Artur Maśląg
- 22.02.11 15:11 Artur Maśląg
Najnowsze wątki z tej grupy
- Z cyklu POJEBANA UE: samochody elektryczne nie mogą być tanie i dobre
- Czy turbiny muszą "mielić" ptaki? ;-)
- Fiaciki Panda
- Toyota zmniejsza produkcję elektryków do MILIONA a Volvo jednak będzie SPALINOWE
- Tesla
- rozstaw 5 x 112 mm
- Hej, Shreku!
- Dlaczego dochodzi do pożarów hulajnóg?
- Re: Dlaczego dochodzi do pożarów hulajnóg?
- Stardax.eu
- Normalny, wolny, biały człowiek
- Wzór
- Polska-Chorwacja 650zł elektrykiem
- odrdzewiacz do amelinium
- wpadłem w siodło
Najnowsze wątki
- 2024-09-12 Z cyklu POJEBANA UE: samochody elektryczne nie mogą być tanie i dobre
- 2024-09-13 dodanie karty graf zawiesza komp
- 2024-09-13 Sezon grzewczy kurła
- 2024-09-13 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-13 Warszawa => Mid Account Manager <=
- 2024-09-13 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-09-13 Białystok => Frontend Developer (Angular area) <=
- 2024-09-13 Warszawa => QA Inżynier <=
- 2024-09-13 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-09-13 Zabrze => Projektant/Expert PHP Laravel (e-commerce) <=
- 2024-09-13 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-09-13 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-09-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-09-13 Warszawa => International freight forwarder <=
- 2024-09-13 Warszawa => Senior IT Project Manager <=