  • 1. Data: 2011-04-20 12:01:46
    Temat: NIC: Dzisiaj fotografuję już córki swoich poprzednich modelek
    Od: Czarek <4...@g...de>

    Zapraszam do kolejnego artykuliku w NIC-u:
    http://dybowski.pl/nic
    Sporo literek, ale są też obrazki.
    Komentarze mile widziane; warto jednak pamiętać, że każda wypowiedź
    świadczy o jej autorze ;)

    Czarek

  • 2. Data: 2011-04-20 13:49:16
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Komentarze mile widziane; warto jednak pamiętać, że każda
    > wypowiedź
    > świadczy o jej autorze ;)

    To od razu zablokuj DZ ;-). Bo on skutecznie zamienia każdą
    dyskusję w szambo ;-)))

  • 3. Data: 2011-04-20 16:04:46
    Od: marek augustynski <m...@g...com>

    > http://dybowski.pl/nic
    > Komentarze  mile widziane; warto jednak pamiętać, że każda wypowiedź
    > świadczy o jej autorze ;)

    Cóż za zachęta, co za logika!
    Niech zgadnę. Należysz do PiS?.:)

    marek

  • 4. Data: 2011-04-20 16:07:31
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2011-04-20 15:49, Robert_J pisze:

    > To od razu zablokuj DZ ;-). Bo on skutecznie zamienia każdą dyskusję w
    > szambo ;-)))
    Mylisz DZ z ZD

    JD

  • 5. Data: 2011-04-20 16:52:15
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Mylisz DZ z ZD

    Ale i tak prawie każdy wie o kim mowa ;-)))

  • 6. Data: 2011-04-20 17:36:03
    Od: JD <j...@g...com>

    On 20 Kwi, 18:52, "Robert_J" <d...@o...pl> wrote:

    > Ale i tak prawie każdy wie o kim mowa ;-)))

    Ale użytkownik DZ chyba dlatego dał sobie spokój z grupą,
    że ZD całkiem niedawno zmienił nick na bardzo podobny do jego.

    Ja wiem, że przez jakis czas dokarmianie jest zabawne,
    ale wszystkie trolle prowadzą w końcu do tego,
    że wartościowe posty giną w czeluściach.

    JD

  • 7. Data: 2011-04-20 17:40:45
    Od: JD <j...@g...com>

    On 20 Kwi, 14:01, Czarek <4...@g...de> wrote:
> [...]
    > Sporo literek, ale są też obrazki.
    > Komentarze  mile widziane; warto jednak pamiętać, że każda wypowiedź

    Czarku, nie wszyscy rozumieją te krzaczki ;)

    JD

  • 8. Data: 2011-04-20 18:18:53
    Od: Czarek <4...@g...de>

    On 20 Kwi, 19:40, JD <j...@g...com> wrote:

    > Czarku, nie wszyscy rozumieją te krzaczki ;)

    Zastanawiam się, czy masz problemy z właściwym wyświetlaniem znaków
    diakrytycznych, czy sobie żartujesz, że ktoś może nie zrozumieć
    prostego tekstu: "Dnes ovšem fotím už dcery svých bývalých
    modelek"? :-)
    Tłumaczeniem jest tytuł tego wątku :)

    Czarek

  • 9. Data: 2011-04-20 18:54:08
    Od: JD <j...@g...com>

    On 20 Kwi, 20:18, Czarek <4...@g...de> wrote:

> [...]
    > diakrytycznych, czy sobie żartujesz, że ktoś może nie zrozumieć
    > prostego tekstu: "Dnes ovšem fotím už dcery svých bývalých

    Nie żartuję
    Znaki prawidłowo się wyświetlają.

    JD

  • 10. Data: 2011-04-20 23:03:05
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Użytkownik "marek augustynski" <m...@g...com> napisał w
    wiadomości
    i.googlegroups.com...
    > http://dybowski.pl/nic
    > Komentarze mile widziane; warto jednak pamiętać, że każda wypowiedź
> [...]

    Zapewniam cię, że mimo takich tekstów nie będziesz młodszy, bardziej
    wykształcony, ani twoje miasto nie będzie większe.