  • 11. Data: 2011-04-20 23:15:57
    Temat: Re: NIC: Dzisiaj fotografuję już córki swoich poprzednich modelek
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Apr 20, 7:03 pm, "Marcin [3M]" <m...@g...pl> wrote:
    > U ytkownik "marek augustynski" <m...@g...com> napisa w
    > wiadomo cinews:829d13ce-c8f7-47bd-9cbe-96106008097c@p16g2000
    vbi.googlegroups.com...

    > C za zach ta, co za logika!
    > Niech zgadn . Nale ysz do PiS?.:)
    >
    > marek
    >
    > Zapewniam ci , e mimo takich tekst w nie b dziesz m odszy, bardziej
    > wykszta cony, ani twoje miasto nie b dzie wi ksze.

    Ale w jego mniemaniu, moze byc odwrotnie.
    Na takich wymyslono juz odpowiednie okreslenie.

  • 12. Data: 2011-04-21 07:04:31
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Ja wiem, że przez jakis czas dokarmianie jest zabawne,
    > ale wszystkie trolle prowadzą w końcu do tego,
    > że wartościowe posty giną w czeluściach.

    To fakt... Szczerze mówiąc mnie już powoli nudzi konwersacja
    z tym "profesjonalistą"...

  • 13. Data: 2011-04-21 09:27:16
    Od: marek augustynski <m...@g...com>

    > C za zach ta, co za logika!
    > Niech zgadn . Nale ysz do PiS?.:)
    >
    > marek
    >
    > Zapewniam cię, że mimo takich tekstów nie będziesz młodszy, bardziej
    > wykształcony, ani twoje miasto nie będzie większe.

    Nie bądzmy pruderyjni. Zapewniasz siebie, nie mnie.
    Może odniesiesz się do tematu zamieszczonego na stronie Czarka. Tylko
    pamiętaj, "że każda wypowiedź świadczy o jej autorze";)

    marek

  • 14. Data: 2011-04-21 09:54:21
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    >Nie bądzmy pruderyjni. Zapewniasz siebie, nie mnie.
    >Może odniesiesz się do tematu zamieszczonego na stronie Czarka. Tylko
    >pamiętaj, "że każda wypowiedź świadczy o jej autorze";)

    >marek

    Przywołałeś bez sensu PIS.

    Nie sądzę, aby było to sensownym odniesieniem do bloga, tudzież tematu
    wątku.
    Ponieważ była to Twoja autorska wypowiedź (nie sądzę, aby elitarne "Sygnały
    dnia" zajmowały się takimi pierdołami, choć kto wie...), to świadczy o Tobie
    i Twoim stanie umysłu.

    Jeżeli popierasz taką partię, która każe Ci nienawidzić konkurencji na
    każdym kroku - twoja sprawa. Ale nie pchaj się ze swoją idiosynkrazją na
    grupę o fotografii. Jeżeli nie możesz się opanować - skontaktuj się ze
    specjalistą.

  • 15. Data: 2011-04-21 10:50:41
    Od: marek augustynski <m...@g...com>

    > Przywołałeś bez sensu PIS.

    Gdybym przywołał PiS w kontekście walki politycznej to byłoby bez
    sensu. Czytasz zdanie Czarka? Przecież to typowe stwierdzenie pod
    tytułem "mówcie co chcecie ale ja i tak wiem lepiej". Jawne pokazanie
    środkowego palca zanim ktokolwiek cokolwiek powie. Nie sądzisz?
    Mówiąc PiS mam na myśli postawę, której domaga się Czarek. "Prawda
    jest po mojej stronie"

> [...]
    > dnia" zajmowały się takimi pierdołami, choć kto wie...), to świadczy o Tobie

    Z pewnością wszystko co mówię świadczy o moim stanie umysłu. Sposób w
    jaki sobie wytłumaczysz ten stan zależy już od Ciebie. Masz tu
    wolność. Jeśli przyjmujesz z góry, że mój stan umysłu jest z całą
    pewnością jakiś, to jesteś wyznawcą PiS.. niezależnie od tego, czy
    rzeczywiście utożsamiasz się z ich programem politycznym. Równie
    dobrze możesz lubić PO lub SLD a być PiSowcem.

    > Jeżeli popierasz tak partię, która każe Ci nienawidzi konkurencji na
    > każdym kroku - twoja sprawa. Ale nie pchaj się ze swoją idiosynkrazją na
    > grup o fotografii. Jeżeli nie możesz się opanować - skontaktuj się ze
    > specjalistą.

    I takim sposobem w twoich oczach nadaję się do specjalisty i
    nienawidzę konkurencji. Zrozum. Chodzi mi o postawę, której nawet nie
    raczysz rozważyć. Wczytaj się w nią bo ona jest tu ważna. Przez sam
    fakt nie dotykania sedna, będącego powodem moich słów, ustawisz się w
    pozycji poddańczej. To nie ja nienawidzę tylko ten kto autorytarnie
    ustawia ciebie i mnie w szeregach ciemnoty.
    Mam się na to godzić? A takiego!

    :)

    marek

    PS. trafiłem że Czarek jest PiS?

  • 16. Data: 2011-04-21 11:03:21
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Apr 21, 6:50 am, marek augustynski <m...@g...com>
    wrote:

> [...]
    > pozycji poddańczej. To nie ja nienawidzę tylko ten kto autorytarnie
    > ustawia ciebie i mnie w szeregach ciemnoty.

    Dlatego sam ustawiasz mocniej niz mniemany ustawiacz?
    Gratulacje za samokrytyke.

    > marek
    >
    > PS. trafiłem że Czarek jest PiS?

    Trafiles do tych, ktorych tak krytykujesz.

  • 17. Data: 2011-04-21 11:17:02
    Od: marek augustynski <m...@g...com>

    > Dlatego sam ustawiasz mocniej niz mniemany ustawiacz?
    > Gratulacje za samokrytyke.

    Mam kilka opcji tego co możesz mieć na myśli. Doprecyzuj.

    marek

  • 18. Data: 2011-04-21 11:21:38
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    >Gdybym przywołał PiS w kontekście walki politycznej to byłoby bez

    Nie rozumiesz, że właśnie jesteś żołnierzykiem prowadzącym taką właśnie
    walkę?

    Ciekawe, czy ten z Łodzi myślał tak samo...

  • 19. Data: 2011-04-21 11:26:16
    Od: marek augustynski <m...@g...com>

    > Nie rozumiesz, że włałnie jesteś żołnierzykiem prowadzącym taką właśnie
    > walkę?
    >
    > Ciekawe, czy ten z Łodzi myśla tak samo...

    Odnieś się do słów Czarka.

    marek

  • 20. Data: 2011-04-21 11:30:18
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Apr 21, 7:26 am, marek augustynski <m...@g...com>
    wrote:

    > Odnieś się do słów Czarka.

    Nie kazdy na byle polecenie, staje sie pozytecznym idiota.