  • 41. Data: 2010-07-09 14:59:55
    Temat: Re: Dziś jest prima aprilis? - koniec z atrapami fotoradarów
    Od: Grejon <g...@i...pl>

    W dniu 2010-07-09 13:51, Michal Szwaczko pisze:

    > Na DK1 w obszarze zabudowanym miasta Czestochowa masz 90. :)

    I tam jest po 1 pasie w każdą stronę?

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 42. Data: 2010-07-09 15:26:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grejon" <g...@i...pl> napisał w wiadomości
    > I tam jest po 1 pasie w każdą stronę?

    A we wroclawiu widac 90 za bardzo by klulo w oczy, wiec zwykla
    waska droge wylaczono spod obszaru zabudowanego.
    I slusznie, bo zadnego zabudowania tam nie ma :-)

    J.

  • 43. Data: 2010-07-09 15:56:46
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Miecio" <m...@w...pl> napisał w wiadomości grup

    > Automat ma tylko wysyłać prośby o wskazanie kierującego.

    To jest niezgodne z prawem. Zgodne z prawem jest proszenie o informację,
    komu użyczyłeś pojazdu. Możesz użyczyć kilku osobom na raz.
    To nie do obowiązków właściciela pojazdu należy identyfikowanie kierowców.

  • 44. Data: 2010-07-09 18:05:37
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    kogutek wrote:
    > A po co atrapy jak jest zainstalowanych 20 000 ( słownie: dwadzieścia
    tysięcy )
    > urządzeń do pomiaru i rejestrowania prędkości.

    Urządzeń do pomiaru, czy masztów na urządzenia do pomiaru?

    --
    Bydlę

  • 45. Data: 2010-07-09 18:21:09
    Od: Shrek <l...@p...pl>

    Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:

    > Na Gierkówce zanim były fotoradary ładnie zwalniałem na wszystkich 70 do
    > jakiś 70-80 i rozglądałem się czy nikt nie jedzie lub nie przechodzi.
    >
    > Teraz zwalniam do 70 i niestety rozglądam się również za fotoradarem
    > patrząc jednocześnie na prędkościomierz.

    A po jaką cholerę szukasz tego fotoradaru, skoro jedziesz 70-80?

    Shrek.

  • 46. Data: 2010-07-09 19:56:05
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    > tysięcy )
    >

    > Urządzeń do pomiaru, czy masztów na urządzenia do pomiaru?
    >
    > --
    > Bydlę

    20 tysięcy urządzeń. Prawie wszystkie urządzenia to kamery, bo dają więcej
    informacji. Komunikuje się toto poprzez sieci 3G. Po włączeniu niejeden mistrz
    kierownicy ,jak wróci z workiem kartofli ze wsi, będzie musiał auto sprzedać
    żeby mandaty zapłacić.

  • 47. Data: 2010-07-09 20:05:56
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    > Elektroniczny wielki brat. Się filmów SF nie oglądało?
    >
    > --
    > Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
    >    z domeny        |  nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
    > gts /kropka/ pl    |  lub całości poglądom ich Autora.
    Życie pokazuje że to co kilkanaście lat temu było fikcją dzisiaj fizycznie
    istnieje. W Londynie działa system rozpoznawania twarzy. Wprowadzają wzorzec i
    system jak zarejestruje oryginał na ulicy to go obserwuje i zbiera dane.

  • 48. Data: 2010-07-09 20:16:30
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "P_ablo" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości

    > W niemcownie to jest normalne.
    > Grasuja czesto pod szkolami na 30 przez caly dzien. Potrafi stac ekipa 3-4
    > radiowozow z 3-4 lornetkami laserowymi. Jedni mierza a reszta wystawia
    > mandaciki - nikt im nie umknie.

    Nie porównuj Niemców do nas. Przede wszystkim taki Niemiec, jak mieszka w
    średniej wielkości miasteczku, do najbliższej autostrady/drogi szybkiego
    ruchu ma nie więcej jak 10 km. Dojazd do niej zajmuje c.a. 20 minut. I może
    sobie tą drogą zasuwać np. do pracy 60 km dalej, co zajmuje mu średnio 30
    minut.
    Obecnie w takim np. Krakowie dojazd do autostrady zajmuje c.a. 40 minut,
    jeśli nie masz "przyjemności" jechać przez Kraków w godzinach szczytu. Do
    tego nasrane po drodze fotoradarów w miejscach co najmniej kontrowersyjnych,
    a w równie kontrowersyjnych potrafią być przyczajone ekipy z radarami. A
    przy szkołach ni chuchu żadnego patrolu nie uświadczysz i tutaj mają pole do
    popisu wszelkiego rodzaju niedowartościowani kierowcy, którzy albo właśnie
    odwieźli swoje pociechy do szkoły i się bardzo spieszą do pracy, albo chcą
    "pokazać" innym rodzicom, jakie to mają fajne, szybkie auto.
    Ostatnio widziałem ekipę z radarem w takim miejscu, że nawet moja dziewczyna
    zapytała "co oni tutaj robią". No co robią - polują na tych, co jadą w
    słoneczne południe bez świateł, stwarzając tym niesamowite zagrożenie na
    drodze.

    Jurand.

  • 49. Data: 2010-07-09 20:28:04
    Temat: Re: DziĹ&#65533; jest prima aprilis? - koniec z atrapami fotoradarĂłw
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    > UĹźytkownik "Miecio" <m...@w...pl> napisaĹ&#65533; w wiadomoĹ&#65533;ci grup

    > To jest niezgodne z prawem. Zgodne z prawem jest proszenie o informacjÄ&#65533;,
    > komu uĹźyczyĹ&#65533;eĹ&#65533; pojazdu. MoĹźesz uĹźyczyÄ&#65533; kilku osobom na
    raz.
    > To nie do obowiÄ&#65533;zkĂłw wĹ&#65533;aĹ&#65533;ciciela pojazdu naleĹźy
    identyfikowanie kierowcĂłw.

    Co Ty za przeproszeniem bredzisz. Jaka niezgodność z prawem. Dostanie pacjent
    informację że samochodem którego jest właścicielem na odcinku drogi pomiędzy....
    o godzinie.......... ktoś przekroczył prędkość. Fotkę można sobie obejrzeć na
    stronie ............ ( tak jest w Londynie). Będzie na pewno informacja że można
    się odwołać do sądu. Wejdzie na stronę, zobaczy szagra. Wejdzie pracodawca na
    stronę i zobaczy pracownika. Nikt za nikogo tyłka nie nadstawi. Tobie się wydaje
    że Ty mądry a oni głupi A jak to będzie działało tak że jak system oparty na
    kamerach, jak w którymś miejscu wykryje przekroczenie prędkości to
    profilaktycznie będzie robił zdjęcia na następnych punktach kontroli. Potem z
    pamięci dołączy zdjęcia przed zarejestrowanym wykroczeniem. Tylko po to żeby
    pomyłki nie było. Bo jak będzie 20 zdjęć to na którymś na pewno będzie można
    rozpoznać kierowcę.

  • 50. Data: 2010-07-09 20:37:03
    Temat: Re: Idzie ku lepszemu :-)
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    > Jeśli nie poprawią jakości zdjęć z fotoradarów to bardzo wątpliwe.
    >
    > --
    > Grzegorz Jońca    GG: 7366919    JID:g...@j...aster.pl
    > Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi
    To nie będzie oparte na fotoradarach. Fotoradary według informacji sprzed
    półtora roku mają stanowić niecałe 10% urządzeń.