  • 1. Data: 2012-01-26 15:34:08
    Temat: Dziobia sie knotoroby...
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    7752,Kary_za_robienie_podobnych_zdjec___Szalony_wyro
    k_sadu_.html

    Tylko niech nikt nie gada, że to ''ONI'' albo ''RZĄD ŚWIATOWY'' wymyślił.

    --
    pozdrawia Adam
    /elita taguje, pospólstwo teguje/

  • 2. Data: 2012-01-26 16:47:57
    Temat: Re: Dziobia sie knotoroby...
    Od: marek augustynski <m...@g...com>

    7752,Kary_za_robi...

    > Tylko niech nikt nie gada, że to ''ONI'' albo ''RZĄD ŚWIATOWY'' wymyślił.

    Nawet nie przypuszczasz ile oni wiedzą. Mi na przykład muszla się
    zatkała i od razu pomyślałem, że coś w tym musi być. Chwyciłem za
    szmatę, rzuciłem, a ta miała orła na przedzie. Zaczął zamakać od nóg,
    jakby się zanurzał. Gdy wody dotarły pod szyję, nie było ratunku. Na
    szczęście korona, chyba siłą wyższą, odepchnęła potop i ostała się.
    Chwytając wprost za nią opłukałem ptaka, a następnie, od razu, na
    balkon wyniosłem. Czujesz to?

    marek

  • 3. Data: 2012-01-26 16:56:19
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-01-26 17:47, marek augustynski pisze:

> [...]
    > szczęście korona, chyba siłą wyższą, odepchnęła potop i ostała się.
    > Chwytając wprost za nią opłukałem ptaka, a następnie, od razu, na

    Czuję, zwłaszcza że to muszla...

    --
    pozdrawia Adam
    /to jest napad! Tu mam usta, tu słowa. W razie potrzeby, wypowiem kilka

  • 4. Data: 2012-01-26 17:04:20
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <4f21726f$0$26694$65785112@news.neostrada.pl>,
    Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    7752,Kary_za_robienie_podo
    > bnych_zdjec___Szalony_wyrok_sadu_.html

    :-(
    I to w UK takie rzeczy. Na dodatek tam prawo dziala na zasadzie
    precedensu. To teraz sie zacznie.
    Ciekawe kto kogo bedzie pozywal:
    http://tinyurl.com/7tttlfz

    TA

  • 5. Data: 2012-01-26 17:16:06
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-01-26 18:04, T...@s...in.the.world pisze:
    > Ciekawe kto kogo bedzie pozywal:
    > http://tinyurl.com/7tttlfz

    Tak na marginesie, Londyn jest świetnym testem na kreatywność :)

    --
    pozdrawia Adam
    /mężczyźni są z Redmond, a kobiety z Cupertino/

  • 6. Data: 2012-01-26 17:24:24
    Temat: Re: Dziobia sie knotoroby... [OT]
    Od: Sylwester Zarębski <z...@i...net.pl>

    Dnia Thu, 26 Jan 2012 17:56:19 +0100, Janko Muzykant napisał(a):

    > Czuję, zwłaszcza że to muszla...

    Eee tam, a nie wiesz, że "najlepsza na świecie jest woda w klozecie"? ;)

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Zarębski

  • 7. Data: 2012-01-26 18:13:55
    Od: "m0w" <c...@g...pl>

    Niby sąd a jaki głupi.
    Ciekawe ile osób ma podobne zdjęcie w swojej kolekcji?
    Żeby to jeszcze jakiś specjał był!

  • 8. Data: 2012-01-26 18:20:39
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:

    7752,Kary_za_robienie_podo

    > :-(
    > I to w UK takie rzeczy. Na dodatek tam prawo dziala na zasadzie
> [...]

    kto pierwszy ten lepszy...

    no i z acta ich zablokować wszytskei strony internetowe oraz googla.

  • 9. Data: 2012-01-26 21:25:19
    Od: Les <s...@p...fm>

    Witam,
    zapominacie o jednym i to najważniejszym: to są dwie konkurencyjne
    firmy (sprzedające to samo) z których jedna zrobiła podobne
    opakowania.
    Zdjęcie jest B&W, te same elementy + czerwony autobus - jeżeli by
    stały w sklepie obok siebie dwa pudełka z tymi właśnie fotkami to
    większość uważała by, że jest to jednej firmy.
    Zerżnięte ja się patrzy! A ilu jest tu właścicieli panasonixów,
    sonixów, adidasów z czwartym paskiem i innych??

    Pozdrawiam
    Les

    PS.
    Ciekawe jak to będzie za 20 lat?? Przecież każdego roku powstają
    miliardy zdjęć, a tempo "tworzenia" wciąż wzrasta, to co jeszcze nie
    zostanie zfotografowane??Ciekawe.

  • 10. Data: 2012-01-26 21:26:11
    Od: Les <s...@p...fm>

    I jeszcze jedno - jestem jak najbardziej przeciwny ACTA!!!!

    Pozdrawiam
    Les