  • 11. Data: 2012-01-26 22:55:38
    Temat: Re: Dziobia sie knotoroby...
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Thu, 26 Jan 2012 13:26:11 -0800 (PST), Les napisał(a):

    > I jeszcze jedno - jestem jak najbardziej przeciwny ACTA!!!!

    Z ciekawości, przeczytałeś w ogóle czemu jesteś przeciwny?

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    A world is supported by four things ... the learning of the wise,

  • 12. Data: 2012-01-27 07:00:48
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-01-26 22:25, Les pisze:
    > Witam,
    > zapominacie o jednym i to najważniejszym: to są dwie konkurencyjne
    > firmy (sprzedające to samo) z których jedna zrobiła podobne
    > opakowania.

    To tylko taki "mało ważny" kontekst ;-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 13. Data: 2012-01-27 07:51:35
    Od: Ariusz <a...@g...pl>

> [...]
    > opakowania.
    > Zdjęcie jest B&W, te same elementy + czerwony autobus - jeżeli by
    > stały w sklepie obok siebie dwa pudełka z tymi właśnie fotkami to
    > większość uważała by, że jest to jednej firmy.
    > Zerżnięte ja się patrzy! A ilu jest tu właścicieli panasonixów,
    > sonixów, adidasów z czwartym paskiem i innych??
    >
    > Pozdrawiam
    > Les
    >
    > PS.
    > Ciekawe jak to będzie za 20 lat?? Przecież każdego roku powstają
    > miliardy zdjęć, a tempo "tworzenia" wciąż wzrasta, to co jeszcze nie

    No i po to właśnie google wprowadziło szukanie po obrazku by można było
    sprawdzić czy już ktoś podobnego nie zrobił :)

    Ariusz

  • 14. Data: 2012-01-27 19:38:49
    Od: Marek <m...@g...com>

    On 26 Sty, 17:47, marek augustynski <m...@g...com>
    wrote:
> [...]
    37752,Kary_za_robi...

    > Nawet nie przypuszczasz ile oni wiedzą. Mi na przykład muszla się
    > zatkała i od razu pomyślałem, że coś w tym musi być. Chwyciłem za
    > szmatę, rzuciłem, a ta miała orła na przedzie. Zaczął zamakać od nóg,
    > jakby się zanurzał. Gdy wody dotarły pod szyję, nie było ratunku. Na
    > szczęście korona, chyba siłą wyższą, odepchnęła potop i ostała się.
    > Chwytając wprost za nią opłukałem ptaka, a następnie, od razu, na
    > balkon wyniosłem. Czujesz to?
    >
    > marek

    Oni wiedza, ze dla cieciow , "szmata z orlem" sluzy do szorowania
    kibla...

    Ze tez Polska nie uchwalila prawa do natychmiastowej egzekucji takich
    zdrajcow...

  • 15. Data: 2012-01-27 20:20:38
    Od: marek augustynski <m...@g...com>

    > Oni wiedza, ze dla cieciow , "szmata z orlem" sluzy do szorowania
    > kibla...
    >
    > Ze tez Polska nie uchwalila prawa do natychmiastowej egzekucji takich
    > zdrajcow...

    Ma ktoś podbierak?

  • 16. Data: 2012-01-29 07:58:12
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    marek augustynski wrote:

    > Ma ktoś podbierak?

    lepiej bosak, żeby nie wypłynął za szybko

  • 17. Data: 2012-01-29 14:43:34
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Użytkownik "m0w" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Niby sąd a jaki głupi.
    > Ciekawe ile osób ma podobne zdjęcie w swojej kolekcji?
    > Żeby to jeszcze jakiś specjał był!

    Ciekawe, ilu dorzuca takie do sprzedawanych opakowań herbaty.

  • 18. Data: 2012-01-29 14:47:27
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Użytkownik "marek augustynski" <m...@g...com> napisał w
    wiadomości
    .googlegroups.com...

> [...]

    szczęście korona, chyba siłą wyższą, odepchnęła potop i ostała się.
    Chwytając wprost za nią opłukałem ptaka, a następnie, od razu, na

    Gdyby orzeł był czarny, albo miał dwie głowy mógłbyś mieć przekichane.
    A tak jesteś trendy.
    Zapewne niejeden ci pogratuluje kreatywności.

  • 19. Data: 2012-01-29 14:50:57
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    >Oni wiedza, ze dla cieciow , "szmata z orlem" sluzy do szorowania
    >kibla...
    >
    >Ze tez Polska nie uchwalila prawa do natychmiastowej egzekucji takich
    >zdrajcow...

    Prędzej będzie odcięcie od kredytów za profanację niebiesiej tkaniny z
    żółtymi gwiazdkami (którą potrafią nalepić na każdy przedmiot
    współfinansowany - jakoś zapominając o wyposażeniu toalet).
    Jeszcze gorzej będzie, jeżeli zrobiś to z jedną gwiazdą na pasiastym tle.
    Nie wierzysz? Spróbuj.

  • 20. Data: 2012-01-29 15:34:35
    Od: marek augustynski <m...@g...com>

> [...]
    > współfinansowany - jakoś zapominając o wyposażeniu toalet).
    > Jeszcze gorzej będzie, jeżeli zrobiś to z jedną gwiazdą na pasiastym tle.

    Ty się lepiej przyjrzyj pod czym się podpisujesz.

    marek