  • 1. Data: 2012-01-26 11:44:52
    Temat: Podziękowania dla fanów UE
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Specjalne.
    Za nieobecność matowych żarówek Halolux 200W (i więcej).
    Głupota unijnych dyrektyw jest oślepiająca, jednak na piloty do studiofleszy
    się owe dyrektywy nie nadają. Nawet po wydrukowaniu i podpaleniu.

    Post dedykuję szczególnie jednemu z "tutejszych", który mój post "w
    temacie", sprzed lat kilku, określił jako kłamstwo.
    Za taką "prawdę" to ja wam szczerze dziękuję.

  • 2. Data: 2012-01-26 12:00:05
    Temat: Re: Podziękowania dla fanów UE
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 26 Jan 2012 12:44:52 +0100, Marcin [3M] napisał(a):

    > Za nieobecność matowych żarówek Halolux 200W (i więcej).
    > Głupota unijnych dyrektyw jest oślepiająca, jednak na piloty do studiofleszy
    > się owe dyrektywy nie nadają. Nawet po wydrukowaniu i podpaleniu.

    Do Elinchromów?

    Henry

  • 3. Data: 2012-01-26 12:05:50
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:j9uag8c05zol.gpr6nn9vt8kk$.dlg@40tude.net...

    > Do Elinchromów?
    >
    > Henry

    Nie, do wszystkich z gwintem E27. Czyli elfo, bowens, chińczyki itepe itede.

  • 4. Data: 2012-01-26 12:37:04
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 26 Jan 2012 13:05:50 +0100, Marcin [3M] napisał(a):

    > Nie, do wszystkich z gwintem E27. Czyli elfo, bowens, chińczyki itepe itede.

    Jeśli wyprodukowane po 2009 to producent Cię zrobił w konia - bo wiedział
    że będzie zakaz (jeśli to nie halogeny do klasy C) ale mimo to użył.

    Henry

  • 5. Data: 2012-01-26 12:42:05
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

> [...]

    > Głupota unijnych dyrektyw jest oślepiająca, jednak na piloty do studiofleszy
    > się owe dyrektywy nie nadają. Nawet po wydrukowaniu i podpaleniu.

    zarówki specjalistyczne w teorii winny być dostępne - owe dyrektywy ich nie
    dotyczą.
    Np setki na przykład w penych miejscach dostępne i mozna je kupić - co z
    resztą od czasu do czasu czynie.

  • 6. Data: 2012-01-26 13:19:40
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:jaluph9rwr11.bwil5mnlierz.dlg@40tude.net...

    > Jeśli wyprodukowane po 2009 to producent Cię zrobił w konia - bo wiedział
    > że będzie zakaz (jeśli to nie halogeny do klasy C) ale mimo to użył.
    >
    > Henry

    Rozumiem, że trzyletnie lampy już nadają się na śmietnik...

  • 7. Data: 2012-01-26 13:21:04
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Użytkownik "...::QRT::..." <n...@...mejla> napisał w wiadomości

> [...]
    > nie
    > dotyczą.
    > Np setki na przykład w penych miejscach dostępne i mozna je kupić - co z

    Owszem, tyle że nie ma ich w aktualnych katalogach Osram-u...
    W necie są resztki, za dość nieciekawą kasę.

  • 8. Data: 2012-01-26 13:53:08
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Marcin [3M] wrote:
    > Użytkownik "...::QRT::..." <n...@...mejla> napisał w wiadomości

    > Owszem, tyle że nie ma ich w aktualnych katalogach Osram-u...
    > W necie są resztki, za dość nieciekawą kasę.

    w marketach są przejścióki Pulmana, wkrętka z gwintem czy bagnetem i
    gniazdem na halogena, oraz nakręcany matowy klosz :)

    A debilizm nei produkowania żarówek matowym czy mlecznych jest kompletny,
    kogoś kompletnie popierdoliło.

  • 9. Data: 2012-01-26 13:56:25
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

> [...]
    > gniazdem na halogena, oraz nakręcany matowy klosz :)
    >

    > A debilizm nei produkowania żarówek matowym czy mlecznych jest kompletny,
    THX, to wygląda ciekawie...
    Sprawdzę w mojej wiosce.

  • 10. Data: 2012-01-26 19:50:57
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2012-01-26 11:44:52 +0000, "Marcin [3M]" <m...@g...pl> said:

    > Za nieobecność matowych żarówek Halolux 200W (i więcej).

    http://allegro.pl/pilot-halogen-250w-230v-e27-do-lam
    p-blyskowych-i2080654344.html

    to się nie nadaje?

    --