  • Data: 2012-09-03 08:11:48
    Temat: Re: Dziki kraj a co za tym idzie i sądownictwo.
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sun, 2 Sep 2012 09:59:52 +0200, J.F.

    > Przy 1.6 promila ? Patrz wyzej.
    > No dobra, jakby doczekal do konca zmiany to mozna by mowic ze
    > hipotetyzujemy, ale jak nie doczekal ?

    Ale te wszystkie progi na podstawie promili to są o kant dupy potłuc.
    Szwagierka potrafi wypić litr wina i ciągle prosto chodzić, przy czym po
    jednej lampce alkomat jej wykazuje... 1,5 promila, a po dwóch już 3,3
    (naturalnie z odczekaniem przepisowego czasu do dmuchu).

    Dla porównania ja też jestem w stanie wypić litr wina, ale w
    przeciwieństwie do szwagierki jestem oszczędny, bo potem szybko oddaję. :P
    Po lampce wina alkomat nic mi nie wykazuje, dopiero po dwóch coś tam dygnie
    i wykaże z trudem te 0,2 -- ale już po jednej lampce mój błędnik zaczyna
    świrować.

    Często bywa tak, że jestem chory czy nie wyspany i czuję się gorzej niż jak
    jestem nawalony w trzy dupy -- a jeździć nikt mi nie zabroni i nikt mnie z
    tego nie rozliczy. Ot, powiedzą, po prostu, zdarzył się wypadek, bo tak
    czasem bywa. Ale jak wykażą, że był alkohol, to morderca i pijak. To jest
    abstrakcja. Kiedyś się dziwiłem, że w US najpierw każą tykać się nosa i
    łazić po linii. Teraz widzę, to ma większy sens niż odrazu dymanie "w
    balon" i opieranie się na samych cyfrach.

    Tak zawsze mnie się Rysio przypomina przy takich dyskusjach :D
    http://www.youtube.com/watch?v=MFXa1d5sxOs
    Za kierownicą to nie ten sam człowiek! ;)

    --
    Pozdor Myjk