  • Data: 2012-09-04 12:11:17
    Temat: Re: Dziki kraj a co za tym idzie i sądownictwo.
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Myjk" napisał w wiadomości
    Mon, 3 Sep 2012 22:00:43 +0200, J.F.
    >Nie zaglądam jej do ust jak pije, więc nie wiem. ;)

    >Lampka standarodowa, jakieś 200-250 ml.

    to jest solidny kubek a nie lampka :-)

    >Tak po prostu kobita zionie
    >alkoholem i tyle. Kwestia organizmu jak już wcześniej pisałem. Ja nie
    >zionę, za to błędnik mi panikuje praktycznie odrazu.

    Badales jakims porzadnym alkomatem ?

    >Ta teoria, w świetle tego co napisałem powyżej, może być zupełnie
    >błędna.

    Poczekamy, zobaczymy, jakby tam nic nie pil to pewnie by protestowal.
    Dziennikarze tez niby napisali ze zionelo wodka ..

    tak napisales jakbys przestapl kilkadziesiat km :-)

    >moim błędem było to, że nie wypiłem żadnego wspomagacza. Uznałem, że
    >jestem
    >wyspany i siłą rzeczy wypoczęty, że mi to nie będzie potrzebne na te
    >200-300km. Jakże mocno się myliłem...

    No ale widzisz - miales prawo przypuszczac ze jestes wyspany i
    wypoczety.

    A on co ? Powinien przypuszczac ze jak sie nachleje, to usnie gdzies w
    trasie, i nie pojedzie tak jak trzeba, no i naprawde usnal, wiec co to
    jest ?

    Bo jakos nie wierze zeby po jednym piwie czy malym kieliszku wodki
    mial 1.6 promila :-)

    J.