  • Data: 2012-09-03 22:00:43
    Temat: Re: Dziki kraj a co za tym idzie i sądownictwo.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 3 Sep 2012 08:11:48 +0200, Myjk napisał(a):
    > Sun, 2 Sep 2012 09:59:52 +0200, J.F.
    >
    > Ale te wszystkie progi na podstawie promili to są o kant dupy potłuc.
    > Szwagierka potrafi wypić litr wina i ciągle prosto chodzić, przy czym po
    > jednej lampce alkomat jej wykazuje... 1,5 promila, a po dwóch już 3,3
    > (naturalnie z odczekaniem przepisowego czasu do dmuchu).

    Z plukaniem ust ?
    Bo po jednej lampce nie ma prawa byc 1.5 promila, no chyba ze to lampka
    litrowa :-)

    > Często bywa tak, że jestem chory czy nie wyspany i czuję się gorzej niż jak
    > jestem nawalony w trzy dupy -- a jeździć nikt mi nie zabroni i nikt mnie z
    > tego nie rozliczy. Ot, powiedzą, po prostu, zdarzył się wypadek, bo tak
    > czasem bywa. Ale jak wykażą, że był alkohol, to morderca i pijak. To jest
    > abstrakcja.

    Owszem, i sam sie podobnie wypowiadam.
    Tu jednak jesli dobrze licze bylo ponad cwiarte na glowe - stan zahaczajacy
    o upojenie, i jak widac - zakonczyl sie usnieciem "za kierownica".
    No chyba ze alkohol sobie, a zasniecie z powodu nieprzespanej nocy ze
    szwagrem.

    J.