    From: "Ajgul" <p...@k...uz>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Dziewięcieoletnie BMW z przebiegiem 36 tysięcy - pytanie
    Date: Tue, 8 Apr 2014 00:55:57 +0200

    Użytkownik "BaX" <m...@m...com> napisał w wiadomości
    news:53425a35$0$2224$65785112@news.neostrada.pl...

    > Jakaś '3' miała w ogóle opcje 'podgrzewania przedniej szyby'? Weź wklej
    > 7ostatnich cyfr VIN to będzie wiadomo co to ma za "wypas" albo sam sobie
    > wklej tu: http://www.bmwarchive.org/vin/bmw-vin-decoder.html i zdekoduj.

    Ja tam nie wierzę w "dobry interes" w postaci 9 letniego auta, ze znikomym
    przebiegiem.
    Nie da się używać auta przez taki czas po 360 km na miesiąc. To by się
    nikomu nie opłaciło biorąc pod uwagę koszty ubezpieczenia, rejastracji
    przeglądów, itp. Możliwe, że auto przestało przez 5 lat w garażu, bo były
    jakieś problemy, na przykład spadkowe, ale to chyba jest gorsze dla
    samochodu od używania. Jakiś w tym jest na pewno "kruczek".

    A.