  • 11. Data: 2010-10-10 15:48:55
    Temat: Re: Dziennikarze podsluchiwani przez spec-sluzby donosi "Gazeta Wyborcza"
    Od: Brooks <x...@j...pl>

    On Oct 9, 7:12 pm, Evan <e...@1...0.0.1> wrote:

    > No ale mówiono o tym w TV, więc zdecydowanie THIS GROUP ;)

    Juz zdaje sie sprawa nie dotyczy Olejnik ergo juz nie dotyczy TVN24
    ergo to juz nie na grupe.

    Brooks

  • 12. Data: 2010-10-11 23:03:17
    Temat: Re: Dziennikarze podsluchiwani przez spec-sluzby donosi
    Od: "Marcin Rolicki" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Przykład idzie jakby od Tuska. Jacek Mąka wiceszef ABW wykorzystał do
    prywatnego procesu materiały ABW z podsłuchu dziennikarzy. Natomiast Tusk nie
    odwołał Mąki. Tusk nie wyciągnął konsekwencji wobec prokuratora, który
    udostępnił adwokatowi Mąki stenogramy z podsłuchów. A rzecznik rządu Paweł
    Graś, mówi w Wiadomościach TVP1,że prokuratura w Polsce działa dobrze i
    rozwiąże też przyczyny katastrofy w Smoleńsku. Natomiast w innej sprawie
    ocenzurowanej przez TVN, że prokuratura nie wyciągnęła konsekwencji wobec
    podpułkownika w sprawie fałszowania dokumentacji fikcyjnych szkoleń pilotów
    (choć są nagrania) w pułku w Inowrocławiu. A podsłuchiwano dziennikarza Bodana
    Rymanowskiego z TVN24 i dziennikarza śledczego "Rzeczpospolitej" Cezarego Gmyza.

    Paweł Graś rzecznik rządu Tuska o prokuraturze w tej sprawie za "Gazetą Wyborczą":

    "Paweł Graś powiedział, że minister sprawiedliwości nakazał "już dzisiaj,
    niezwłocznie", by prokuratura zbadała sprawę. - W związku z tym należy
    spodziewać się w tej w sprawie wyjaśnień i stanowiska prokuratury. Myślę, że
    tam również wszystkie wątpliwości zostaną rozwiane - mówił Graś."

    Cała sytuacja pokazuje, że w Polsce ludzie rządu we Warszawie mogą
    podsłuchiwać każdego Polaka, śledzić elektronicznie i robić to bezkarnie,
    kiedy tzw. bezpieczeństwo kraju jest zagrożone. A pod to można podciągnąć
    wszystko i każdego. No ładnie w Polsce obok więzień CIA złamano standardy
    demokratycznie podsłuchiwano i podsłuchuje się dziennikarzy.

  • 13. Data: 2010-10-11 23:05:06
    Od: "Marcin Rolicki" <m...@W...gazeta.pl>

    Przecztaj całość:
    "Wyborcza.pl": Donald Tusk: Jacek Mąka zostaje
    http://wyborcza.pl/1,75478,7193399,Donald_Tusk__Jace
    k_Maka_zostaje.html

  • 14. Data: 2010-10-13 03:38:14
    Od: Brooks <x...@j...pl>

    On Oct 12, 12:05 am, "Marcin Rolicki" <m...@W...gazeta.pl>
    wrote:
    > Przecztaj całość:
    > "Wyborcza.pl": Donald Tusk: Jacek Mąka
    zostajehttp://wyborcza.pl/1,75478,7193399,Donald_Tus
    k__Jacek_Maka_zostaje.html

    > --

    W takiej Rosji morduje sie dziennikarzy. Na naszym podwórku nie jest
    chyba tak najgorzej.
    Zastanawia mnie jedynie jaki potencjalnie wplyw maja takie inwigilacje
    na obiektywnosc dziennikarska?

    Brooks

  • 15. Data: 2010-10-13 17:11:48
    Od: z <z...@g...pl>

    Brooks pisze:

> [...]
    > chyba tak najgorzej.
    > Zastanawia mnie jedynie jaki potencjalnie wplyw maja takie inwigilacje

    Dajcie spokój. Właśnie w wsi24 pewien poseł sld z komisji (a ich po
    podlizywanie się dla pisu nie podejrzewam) zbagatelizował sprawę
    inwigilacji (nie tyle osób i nie w taki sposób...)
    Był nius? Był. A teraz dalej do piaskownicy i trenować poprawnościową
    obiektywność.

  • 16. Data: 2010-10-13 23:00:01
    Od: Brooks <x...@j...pl>

    On Oct 13, 6:11 pm, z <z...@g...pl> wrote:

> [...]
    > inwigilacji (nie tyle osób i nie w taki sposób...)
    > Był nius? Był. A teraz dalej do piaskownicy i trenować poprawnościową

    chodzi ci zapewne o tvn24 i posel z sld bagatelizowal sprawe
    oczywiscie.
    Nie podsluchiwano bowiem towarzyszy z sld.
    Jak sie okazalo ze sluzby podsluchuja czlonow rzadu po to zaraz
    odwolano szefa.

    Brooks

  • 17. Data: 2010-10-14 03:56:13
    Od: Brooks <x...@j...pl>

    On Oct 13, 6:11 pm, z <z...@g...pl> wrote:
    <CIACH>
> [...]
    > inwigilacji (nie tyle osób i nie w taki sposób...)
    > Był nius? Był. A teraz dalej do piaskownicy i trenować poprawnościową

    Gdyby nie bylo nic na rzeczy to jak wyjasnic zaintetresowanie
    Helsinskiej Fundacji Praw Czlowieka?
    Zainteresowanych odsylam do lektury:
    http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/brows
    e_thread/thread/388dd281aae2ef62#

    "Fundacja przygotowuje też zawiadomienie do prokuratury o podejrzeniu
    popełnienia przestępstwa przekroczenia uprawnień przez funkcjonariuszy
    służb
    i złamania przez nich tajemnicy dziennikarskiej. "

    Niezainteresowanym odpisuje, ze sprawa dotyczy niezaleznosci
    dziennikarzy, ich inwigilowaniu i rozpracowywaniu przez spec-sluzby
    (na zamówienie?). Niestety polityczne bloto ubrudzilo ten watek.

    Fajnie byloby skupic sie na niezaleznosci mediów w tej konkretnej
    sprawie.

    Chcialbym, zebysmy z tej cyfrowej polskiej tv, w niewiadomej
    przyszlosci, mogli uzyskac obiektywne informacje.
    Czego sobie i panstwu zycze,
    Brooks

  • 18. Data: 2010-10-14 07:48:15
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Brooks" <x...@j...pl> napisał w wiadomości news:

> [...]
    >oczywiscie.
    >Nie podsluchiwano bowiem towarzyszy z sld.
    >Jak sie okazalo ze sluzby podsluchuja czlonow rzadu po to zaraz

    Następny debil nadający tylko o polityce?
    No to jak inni - PLONK
    Wypad z tej grupy.

  • 19. Data: 2010-10-14 20:07:45
    Od: "Marcin Rolicki" <m...@W...gazeta.pl>

    > Zastanawia mnie jedynie jaki potencjalnie wplyw maja takie inwigilacje
    > na obiektywnosc dziennikarska?

    Na przykład ustalenie z podsłuchów, że Bogdan Rymanowski z TVN go gej. Nawet
    sama taka wiedza o tym, że dziennikarz to gej, ma żonę a na boku spotyka się z
    mężczyznami, może owocować pełnym szantażem. Taki dziennikarz, bowiem ma
    świadomość, że jeśli się to wyda, to jest skończony. I ludzie z ABW
    podsłuchują Polaków, dziennikarzem to za przyzwoleniem rządu Tuska, czy rządu
    Kaczyńskiego. W polityce z Warszawy zapanowało zdziczenie obyczajów i pojęcia
    prawa.

    Onet.pl: "Słowa Tuska zaniepokoiły Fundację Helsińską"
    http://wiadomosci.onet.pl/raporty/walka-z-dopalaczam
    i/slowa-tuska-zaniepokoily-fundacje-helsinska,1,3734
    195,wiadomosc.html

    Czy Tusk, czy Kaczyński, czy Kwaśniewski, ten od więzień CIA, z działalnością
    na granicy prawa, z podsłuchiwaniem dziennikarzy, a nie przestępców i
    policjantów (Zabójstwo Krzysztofa Olewnika) są niebezpieczni dla demokracji.

  • 20. Data: 2010-10-19 12:27:48
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    W dniu 2010-10-08 21:49, Mirek Ptak pisze:
    > Dnia 2010-10-08 03:28, *Brooks* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać:
    >
    > Nie baw się w rolickiego - to grupa o TV a nie o polityce.

    O TV tak ... ale nie o łamaniu zabezpieczeń, programowaniu
    tunerów i innych farmazonach, czas dojrzeć do konkretnej
    dyskusji o mediach jakim jest TV.
    Skończmy pierdolić tutaj o krzywiźnie anten a zacznijmy
    rozmawiać o TV. Od krzywizn anten jest forum elektrody.

    Tomy M.