    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Dzień bez ICE
    Date: Thu, 18 Jul 2024 19:13:15 +0200
    <v78etd$sg2$2@news.chmurka.net> <v78h8l$v96$1@news.chmurka.net>
    <q44thhtppyyt$.ki1s2tvrcfqh.dlg@40tude.net>
    <v78nu9$5ns$1@news.chmurka.net>
    <zvwkquvj6n2g$.1di2q31l94zqs$.dlg@40tude.net>
    <v7aj3u$qr0$1@news.chmurka.net>
    <1...@4...net>
    <v7anfn$eoi$4@news.chmurka.net> <v7b0qr$6pn$1@news.chmurka.net>
    <1mpmmlzzseevi$.etfn2ispzgp4.dlg@40tude.net>
    <v7bepr$jh3$1@news.chmurka.net>

    On Thu, 18 Jul 2024 18:10:24 +0200, io wrote:

    > Nie kupowaliśmy auta z klimą tylko Twizy w którym ta klima nie ma
    > żadnego sensu.

    Nie ma drzwi, to i klima nie ma sensu - tu się zgodze.

    Ale po co było kupować Twizy, to nie rozumiem :-)

    > Ble ble ble.

    Ciakawe, ile tak naprawde lubisz :-)

    > Jakoś pamiętam z dzieciństwa większe upały niż 30 stopni.

    Nie bardzo pamiętam. I nie takie długie.
    Za to zimy pamiętam, prawdziwe.

    Co prawda jest tez to
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Rekordy_klimatyczne_w_
    Polsce

    ale tez jest
    https://imgw.pl/sites/default/files/2022-08/2022_08_
    imgw-pib-charakterystyka-wybranych-elementow-klimatu
    -w-polsce-w-lipcu-2022.pdf

    strona 4, srednie temperatury lipca ... 2 stopnie wiecej.

    > A miałeś kiedyś Twizy?

    Nie.

    J.