  • 21. Data: 2009-09-16 07:55:48
    Temat: Re: Dziadku Mrozie, przynies prosze...
    Od: "MW" <w...@w...pl>

    > To ja poproszę :)

    Jak już tak się romarzyliśmy...
    Ja coś szerszego od 30mm i jasnego co najmniej f/1.4.
    Do Nikona :)

    MW

  • 22. Data: 2009-09-16 08:22:04
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Janko Muzykant napisał(a):
    > Chciałbym żeby ktoś zrobił kompakt z obiektywem eq. 70-300, wystarczy
    > 5,6-6,3 byle bez potrzeby domykania, ze stabilizacją i 400 iso. Matryca
    > malutka, może być nawet jak w tańszych kompaktach (nawet niech będzie,
    > żeby było wszystko małe). 10Mpx wystarczy.
    > To ja poproszę :)

    Weź:
    - drugiego Pena
    - Olkowe 40-150
    - kapkę "kropelki"
    :-)

    --
    Mirek

  • 23. Data: 2009-09-16 08:24:56
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > Jak już tak się romarzyliśmy...
    > Ja coś szerszego od 30mm i jasnego co najmniej f/1.4.
    > Do Nikona :)

    A ja bym chcial zeby moja 50mm 1.4 byla z cropem tak ostra jak z FF ;-)

  • 24. Data: 2009-09-16 08:41:07
    Od: Olek <o...@u...eu>

    Janko Muzykant wrote:
> [...]
    > malutka, może być nawet jak w tańszych kompaktach (nawet niech będzie,
    > żeby było wszystko małe). 10Mpx wystarczy.

    miałem kiedyś Panasonica FZ20 - myślę że by Ci przypasił... teraz ta
    hybrydka jest taniutka na allegro jeśli trafisz za 450 zł kupisz...

  • 25. Data: 2009-09-16 09:17:31
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    StaM pisze:

    > Dlatego zyczenia byly kierowane do ruskiego dziadka mroza.
    > StaM

    A on przypadkiem parę lat temu nie dostał wymówienia? ;)

  • 26. Data: 2009-09-16 09:25:07
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Andrzej Libiszewski napisał(a):

    > A on przypadkiem parę lat temu nie dostał wymówienia? ;)

    Widać ma indywidualne umowy z niektórymi. ;-)

    --
    Mirek

  • 27. Data: 2009-09-16 09:45:38
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    Andrzej Libiszewski wrote:

    > A on przypadkiem parę lat temu nie dostał wymówienia? ;)

    Putin podpisał umowę z nowym dziadkiem mrozem. Poprzedni był zbyt
    pierestrojkowy, a wracają do zdrowych moralnie czasów tow. Żelaznego
    Feliksa.

    wer

  • 28. Data: 2009-09-16 12:54:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Janko Muzykant" <j...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:h8osr9$7es$1@news.wp.pl...
> [...]
    > 400 iso. Matryca malutka, może być nawet jak w tańszych
    > kompaktach (nawet niech będzie, żeby było wszystko małe). 10Mpx

    Ale przeciez pare "ultrazoom" jest, nie nadaja sie ?

    J.

  • 29. Data: 2009-09-16 13:33:17
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    John Smith pisze:
    > Weź:
    > - drugiego Pena
    > - Olkowe 40-150
    > - kapkę "kropelki"
    > :-)

    Kiedy się mi dekielki skończyły:
    http://forum.olympusclub.pl/showthread.php?t=20487

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 30. Data: 2009-09-16 13:38:38
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Olek pisze:
    > miałem kiedyś Panasonica FZ20 - myślę że by Ci przypasił... teraz ta
    > hybrydka jest taniutka na allegro jeśli trafisz za 450 zł kupisz...

    Obawiam się, że G9 po przeskalowaniu do 5Mpx będzie dawał lepszą jakość.
    I chyba zacznę go brać do tele.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /a patronem mym święty Niedaś i błogosławiona Nieochota.../