  • 11. Data: 2009-09-16 00:10:51
    Temat: Re: Dziadku Mrozie, przynies prosze...
    Od: "dziadek69" <a...@u...tlen.pl>

    Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki"
    <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
    a.com> napisał w
    wiadomości news:h8p7ud$k3k$2@news.interia.pl...

    > Kup lustrzankę z liveview i nie marudź.
    > Teraz wszyscy kupują lustrzanki.

    no wlasnie, koniecznie czarne!

  • 12. Data: 2009-09-16 04:30:40
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Tomasz Pyra pisze:
    > Prędzej bym się w kompakcie spodziewał obiektywu 20-300mm, niż 70-300mm.

    No to już prawie jest. Tylko praktycznie jest to wyłącznie niewygodna
    lornetka z ''Imperium kontratakuje'', bo zdjęć jakoś tym nie za bardzo :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 13. Data: 2009-09-16 04:32:42
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    JA pisze:
    > Eeee a, po co?

    Zamiast obiektywu, co go trzeba przepinać. Przy mocnym tele w pejzażach
    i tak nici z rozdzielczości bez statywu i super pogody, a skrajnie mała
    go też mi do szczęścia nie potrzebna przy 200mm eq.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /jestem błędem statystycznym, ale szczęśliwym/

  • 14. Data: 2009-09-16 04:33:29
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Zygmunt M. Zarzecki pisze:
    > Kup lustrzankę z liveview i nie marudź.
    > Teraz wszyscy kupują lustrzanki.

    Kiedy mam już dwie.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /lustro jest dla mnie źródłem chwil szczęścia i wzruszeń/

  • 15. Data: 2009-09-16 05:17:30
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Chciałbym żeby ktoś zrobił kompakt z obiektywem eq. 70-300, wystarczy
    > 5,6-6,3 byle bez potrzeby domykania, ze stabilizacją i 400 iso. Matryca
    > malutka, może być nawet jak w tańszych kompaktach (nawet niech będzie,
    > żeby było wszystko małe). 10Mpx wystarczy.
    > To ja poproszę :)

    Tak to tylko Cersanit ;)

    A z "nieluszczanek" to DMC-GH1 z 14-140...

    Baj de lej - nie chce ktos tego zuuma z DMC-GH1?
    Bo ja bym chcial samo body...

  • 16. Data: 2009-09-16 05:20:41
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Jakub Jewuła pisze:
    > A z "nieluszczanek" to DMC-GH1 z 14-140...
    >
    > Baj de lej - nie chce ktos tego zuuma z DMC-GH1?
    > Bo ja bym chcial samo body...

    Ja chcę, ale nie za cenę rynkową :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /uwaga! - często miewam inne zdanie/

  • 17. Data: 2009-09-16 05:22:51
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Ja chcę, ale nie za cenę rynkową :)

    Moge Ci sprzedac w piwnicy ;)

  • 18. Data: 2009-09-16 05:26:23
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Jakub Jewuła pisze:

    > Moge Ci sprzedac w piwnicy ;)

    Jako krakus mam gest i mogę dać jeden tysiąc złotych :)
    Stabilizację możesz sobie zostawić :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /moja ulubiona lektura? - Adam Śmiałek ''Curriculum Vitae''/

  • 19. Data: 2009-09-16 07:19:26
    Od: "expat75" <e...@g...peel>

    "Janko Muzykant" <j...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > pozdrawia Adam
    > różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    > /kobiet się nie rozumie, kobiety się odgaduje/

    A ja Sony R2 bym chciał , ze stabilizacją i szybszym AF - choc to tak samo
    prawdobodobne jak istnienie Św Mikołaja ;)

  • 20. Data: 2009-09-16 07:54:31
    Od: StaM <a...@y...com>

    > A ja Sony R2 bym chciał , ze stabilizacją i szybszym AF - choc to tak samo
    > prawdobodobne jak istnienie Św Mikołaja ;)

    Dlatego zyczenia byly kierowane do ruskiego dziadka mroza.
    StaM