  • Data: 2011-02-07 21:28:57
    Temat: Re: Dyskusje o niczym
    Od: Łatwa Jolka <l...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > są jeszcze możliwe inne warianty:
    >
    > 3. Nie podoba mi się, na razie nie jestem w stanie zrobić lepszego, ale
    > się postaram - i jeśli mi się uda - pokażę i poddam pod krytykę.
    > 4. Nie podoba mi się, ale nie mam zamiaru zrobić lepszego bo zajmuję się
    > czymś zupełnie innym i szkoda mi czasu na rozpraszanie się.
    > I tu możliwe 2 podwarianty:
    > 4a. - potrafiłbym zrobić lepszy ale nie mam czasu.
    > 4b. - nie potrafiłbym zrobić lepszego, ale nie przesłania mi to wad
    > tego, który oceniam.

    wiem, że istnieje mnóstwo wariantów pośrednich, ale zredukowałem je do
    maksimum, aby móc użyć równie uproszczonego porównania do "mentalności
    polskiego chłopa"
    Przykro mi, że mój tekst wzięli do siebie lubiani prze ze mnie Marek i
    Janko (lubię Was i Wasze prace). TO NIE DO WAS, trafiło rykoszetem,
    bardziej chodziło mi o zjawisko, mentalność, która objawiła się w
    dyskusji, a nie ataki personalne.
    Pozdrawiam
    serdecznie
    J.