    From: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Dyskusje o niczym
    Date: Sun, 6 Feb 2011 20:43:35 -0800 (PST)

    On Feb 6, 8:57 pm, "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>
    wrote:

    > To jest zaleta, choć rozumiem, że ciężko z nią żyć:)

    > Teraz powinienem zapytać dlaczego uważasz, że to belkot, ale jestem
    > niecierpliwy i nie chce mi się czekać na odpowiedź:)
    > To nie jest belkot ponieważ odniosłem się wprost do konkretnej wypowiedzi i
    > jej stylu. Zakładam, że w jakiś sposób identyfikujesz się z adalem, czego
    > ślady znajduję w Twoich stwierdzeniach typu ..prawdziwa sztuka panie..
    > Odebrałeś osobiście moje słowa do niego. Zaszedł wk.rw:) Reakcją było
    > stwierdzenie o belkocie.

    Zaczynasz sie tlumaczyc a ponoc, "tylko winni sie tlumacza".

> [...]
    > odpowiedzialno ci za swoje s owa.
    > A przy okazji. Ja wystarczaj co mocno czuj w asne ograniczenia i swoj
    > glupot . Nie rusza mnie czyja ironia bo mog m wi do siebie wprost, bez
    > owijania w bawe n . Po prostu s ysz swoje s owa. Jestem w stanie skaleczy
    > si o siebie dziesi razy mocniej ni o czyj s abo . A ja chc si
    > kaleczy bo chc wiedzie wi cej. Dlatego t umacz adalom co nale y zrobi .
    >
    > Może tego nie rozumiesz, może uznajesz za belkot właśnie z tego powodu. Ja
    > jednak wiem co mówię i wiem do kogo i po co. I dlatego mówię;)

    Mow do mnie jeszcze,
    ludzie nas nie slysza,
    twe slowa dziwnie koja i kolysza... ;)

    Ja lubie poslugiwac sie ironia i uwazam, ze to jest najlepsza metoda
    rozruszania dyskutanta.
    Zdaje sobie sprawe, ze dla wielu jest to niezrozumiale ale ja juz sie
    nie zmienie - nawet nie chce sie juz zmieniac.
    Wiem, ze moja metoda doskonale zdala egzamin w wielu wypadkach.
    Wymusza czesto logiczne myslenie.

    Na zakonczenie specjalna napisana na predce przezemnie zwrotka
    inspirowana pewnym wierszem Norwida.

    Gdy nie wyczuwa sie ironii,
    Nie jest ona twym cierpieniem,
    Lecz kiedy juz cie dogoni,
    Uznasz, ze jest koniecznym bytu cieniem.

    veri