  • 21. Data: 2012-05-25 17:42:59
    Temat: Re: Dyski tanieją -- 349 złotych za 1 TB 2.5 cala USB3 [OT]
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > "m" 4fbf230b$0$1216$6...@n...neostrada.pl

    > Jest, ale małe -- aby nie złamał się link.
    > Jest wcięcie na jedną spację.

    W takim razie jest na tyle niewidoczne, że zupełnie nie spełnia zadania
    które mu powierzyłeś. Cudzysłów byłby zdecydowanie lepiej widoczny.

    Nie ma co się spinać, każdy popełnia błędy. Niepotrzebnie odpowiadasz
    agresją.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 22. Data: 2012-05-25 18:17:10
    Temat: Re: Dyski tanieją -- 349 złotych za 1 TB 2.5 cala USB3
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Fri, 25 May 2012 15:02:18 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

> [...]
    > jak pierdoło piszesz, ale grupy dyskusyjne.
    > Listy dyskusyjne to coś innego.

    > Nie umiesz czytać, skoro spierasz się ze mną.
    > Gdybyś umiał -- przeczytałbyś to, co zacytowałem.
    > A gdybyś przeczytał -- wiedziałbyś, że to cytaty.

    > Naucz się podstaw pisowni polskiej, naucz się rozmawiania, naucz
    > się odróżniania 'list dyskusyjnych' od 'grup dyskusyjnych', naucz
    > się czegokolwiek. Twój podopieczny powinien chyba także nauczyć
    > się tego, że miarą dysku typu HDD nie jest jego powierzchnia, ale
    > pojemność wyrażona w bajtach, megabajtach, gigabajtach itp.

    Nie rozpędziłeś się za bardzo cowboyu, hę?

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 23. Data: 2012-05-25 22:11:36
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 25.05.2012 10:09, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > "m" 4fbf230b$0$1216$6...@n...neostrada.pl

    > Jest, ale małe -- aby nie złamał się link.
    > Jest wcięcie na jedną spację.

    Pozwól że zacytuję fragment twojego postu w którym pouczasz o wcięciach.
    Zacytuję metodą powszechnie stosowaną w usenecie:

    > Można także wybrać inne rozwiązanie: zapisać tą samą czcionką przytaczany tekst
    > --> oraz tekst główny, a tekst cytowany wciąć, używając tabulatora (wcięcie to
    musi
    > być większe od wcięć akapitowych tekstu głównego).

    Co z powyższego możemy wyczytać? Raz, że tekst cytowany powinien być
    większy od wcięcia tekstu głównego. Nie jest. Dwa - że powinien być
    jakiś tekst główny. W twoim poście nie ma tekstu głównego.

    p. m.

  • 24. Data: 2012-05-25 23:00:55
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "R.e.m.e.K" vz3yafvp84hn$....@h...heaven

    > Nie rozpędziłeś się za bardzo cowboyu, hę?

    Nie można wzmacniać czasowników.

    PLONK warning

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 25. Data: 2012-05-25 23:02:07
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Piotr Rezmer" jpo9bl$5en$...@i...gazeta.pl

> [...]
    > widoczny.

    > Nie ma co się spinać, każdy popełnia błędy. Niepotrzebnie odpowiadasz agresją.

    No, cóż -- spierdalaj. :)

    PLONK

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 26. Data: 2012-05-25 23:07:59
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "m" 4fbfe779$0$1313$6...@n...neostrada.pl

> [...]

    > Co z powyższego możemy wyczytać? Raz, że tekst cytowany powinien być większy od
    wcięcia tekstu głównego. Nie jest. Dwa - że

    Kolejny analfabeta?
    Umiesz odrózniać 'krzesło' od 'krzesła elektrycznego'?

    Nie 'od wcięcia tekstu głównego', ale 'wcięć akapitowych tekstu głównego'.

    Cytujesz cytat. I powołujesz się na to, czego w ty cytacie nie ma.

    > jakiś tekst główny. W twoim poście nie ma tekstu głównego.

    Bo ja nie piszę książki czy dzieła do publikacji.

    -=-

    Panowie -- wracajcie do Ojca Nauczyciela. Brak wam elementarnej
    wiedzy. Rozmowa z wami to strata czasu.

    -=-

    Nawet PLONKa dać ci nie mogę -- bo nie masz imienia.
    Być może adres m...@g...com wystarczy.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 27. Data: 2012-05-25 23:27:23
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" jpii0o$fen$...@i...gazeta.pl

    > http://www.groupon.pl/deals/cala-polska/Techmaniabiz
    /6100711?nlp=&CID=PL_CRM_1_0_0_144&a=1661

    > 349 zł: dysk zewnętrzny Intenso 1TB 2,5'', USB 3.0,
    > 2 kolory do wyboru - ponad 1000 filmów w jednym miejscu

    Temat uznaję za zamkniety. Nie załapałem na czas, że sa juwenalia,
    choć za oknem aż huczy. Jak wytrzeźwiejecie, zapewne przestaniecie
    pierdolić bez sensu. :) Wypowiedzi Chrisa i Rafała Łukawskiego mają
    sens, inne...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 28. Data: 2012-05-26 12:03:52
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    napisał w wiadomości news:jpnenk$r8m$1@inews.gazeta.pl...

    > "RadoslawF" jpn8cb$s4v$...@n...news.atman.pl

    > Dlatego pierdoło, że cytowałem tak zwany blok wypowiedzi?
    >
    > Z debilem takim jak ty nie można rzeczowo rozmawiać.
    > Jesteś analfabetą. Analfabetą szukającym poparcia wśród
    > debili równych tobie -- przydałby się językoznawca czy
    > typograf na miarę Kaweckiego czy Kopani.
    >
    > Pierdolisz po prostu bez sensu, choć masz dowód swojej głupoty.
    >
    > ,,Furlongamia na tydzień'' mierzył profesor Rydzyka -- równał
    > ciężar samolotu ciśnieniem zamiast parciem.
    >
    > Tak zwany PLONK debilu.

    Ooo, grupowy idiota się zdenerwował :)

  • 29. Data: 2012-05-26 12:05:09
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    napisał w wiadomości news:jposci$k6d$1@inews.gazeta.pl...

    > "Piotr Rezmer" jpo9bl$5en$...@i...gazeta.pl

    > No, cóż -- spierdalaj. :)
    >
    > PLONK

    Idź się wyspowiadać bo wielokrotnie zgrzeszyłeś, synku :)

  • 30. Data: 2012-05-26 12:08:13
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    napisał w wiadomości news:jpotfv$n6t$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > choć za oknem aż huczy. Jak wytrzeźwiejecie, zapewne przestaniecie
    > pierdolić bez sensu. :) Wypowiedzi Chrisa i Rafała Łukawskiego mają

    Przyznaj się lepiej co wąchasz że tak pierdolisz gamoniu :)