  • Data: 2010-12-16 14:59:49
    Temat: Re: Dysk uszkodzony mechanicznie - gdzie odzyskac dane w Wawie?
    Od: Sławek Maculewicz <smacul_cut_here@go2._and_here_.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 16-12-2010 o 15:31:13 de Fresz <d...@n...pl> napisał(a):

    > Ponoć, jak już się dowiedziałem, 2,5" są znacznie gorsze do odzyskiwania
    > danych w takich sytuacjach (czyli nie jakaś zgubiona tablica partycji
    > itp.), 3,5" znacznie lepiej rokuje. No i ten nie pracował
    > (zapis/odczyt/wyszukiwanie) w czasie upadku.

    [ciach...]

    > W ogóle nie startują talerze, więc i w żadnym sofcie się nie pojawia.

    Miałem kiedyś podobnie, jak udało mi się ukruszyć kawałek złącza SATA -
    już nie pamiętam niestety czy sygnałowego, czy zasilania. Ot, za mocno i w
    złą stronę szarpnięta wtyczka.
    Podgięcie blaszki i doklejenie cyjanopanem ukruszonego fragmentu
    przywróciło dysk do życia.
    Weź może pacjenta pod lupę i sprawdź miernikiem, czy zasilanie wchodzi ze
    złącza na ścieżki. Może jakiś lut pękł...

    A może te dyski tak jak samochody - mają bezpieczniki bezwładnościowe? 8-(

    --
    Brak sygnaturki.