  • Data: 2011-05-15 13:04:14
    Temat: Re: Dysk przenośny USB
    Od: Padre <P...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-15 13:54, Budzik pisze:
    > Mam dwa przenośne dyski USB - oba zasilane z jednego przemowu USB.
    > Jak myślicie - jaki może być powód iż jedne z nich jest wykrywany przez
    > odtwarzacz Wiwa hd-100 a drugi nie jest.
    > Spróbowałem przeformatowania NTFS - FAT32 - dalej to samo.
    >
    > Chciałbym obecnie kupić kolejny dysk - jak zabezpieczyć się przed sytuacją
    > w której nowy dysk nie będzie wykrywany a co za tym idzie nie będzie
    > spełniał wymagać, które dla niego zpalanowałem?

    Mam media player Archos ze stacja dokującą wyposażoną w host USB, ona
    również nie wykrywa wszystkich dysków zewnętrznych choć prąd w USB ma
    duży bo np. doskonale obsługuje pojedynczym kablem dysk USB 2,5" który w
    komputerze wymaga dwóch USB a nie widzi dwóch z trzech moich dysków
    twardych 3,5", jeden z moich aparatów cyfrowych po podłączeniu jest
    widoczny a drugi nie, oba współpracują z komputerem jako dyski
    zewnętrzne bez dodatkowych sterowników. Mam pewne podejrzenia że porty
    USB takich urządzeń nie są w 100% kompatybilne z tymi które są w komputerze.