  • Data: 2011-05-15 20:57:19
    Temat: Re: Dysk przenośny USB
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Rafał Łukawski r...@l...pl ...

    > Najwyraźniej jeden z dysków pobiera więcej prądu przy starcie. Zgodnie
    > z definicja USB2.0 nie jest dostosowane do zasialnia (rozruchu)
    > większości dysków 2.5" - więcej info: http://luktronik.pl/pl/n/5

    chyba tak, chociaz zeby było smieszniej na tym niedziałającym dysku jest
    napis +5v ... 0.05A

    > Sprzęt nie-pc może także mieć ograniczenia co do pojemności dysków -
    > sprawdź a) czy dysk po podłączeniu się rozkręca
    > b) czy w instrukcji/specyfikacji nie ma ograniczenia co do pojemności

    dysk ktory działa ma wieksza pojemnosc (750GB) wiec to nie to.

    > Każda obudowa z USB2.0 powinna mieć wejście na zasilacz 5V,
    > podłączenie zasilacza rozwiąże problem.

    akurat ta nie ma.
    Natomiast w przypadku nowego dysku wolałbym taki ktory działa z mniejszym
    prądem - mniejsza szansa na ewentualne problemy "nie dziala" w przyszłosci.
    Macie tu jakies wskazania, ktore dyski potrzebuja mniej pradu? Oczywiscie
    zgodnie ze wskazaniami powyższego artykułu ma to być dysk (obudowa) USB
    3.0.