  • Data: 2009-09-22 03:24:22
    Temat: Re: Dysk SSD vs. Zwykły SATA
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    In the darkest hour on Sun, 20 Sep 2009 13:33:18 +0200,
    Tomasz Bątor <m...@k...pl> screamed:

    > 3rd party.

    tmpfs też?

    > Wiem, czepiam się, ale wyśmiewanie Windowsów z powodu braku ram dysku jest
    > zwyczajnie głupie.

    W sytuacji, gdy żaden z obsługiwanych przez niego systemów plików nie
    nadaje się do końca do napędów SSD to już takie nieśmieszne nie jest.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:239B ]
    [ 05:22:28 user up 12203 days, 17:17, 1 user, load average: 0.30, 0.04, 0.01 ]

    Experience is what causes a person to make new mistakes instead of old ones.