  • Data: 2014-04-11 15:34:47
    Temat: Re: Dysk SSD ile procent zapasu
    Od: mr misio <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik z napisał:

    > Win7 64bit na dwóch różnych maszynach do pracy (Adobe + Corel)
    > Ze 120G SSD zostaje mi 30-40 Giga wolnego.

    Tylko musisz uwazac, zeby nie zapisywac plikow na pulpicie ;)

    No ale dokladnie tak jakos - mam na jednym PC 120GB SSD, stoi na nim
    przemigrowany XP. Z programami i pulpitem zajmuje to to jakies 90GB,
    czyli 3/4.

    NA drugim kompie "rozrywkowym" Win 8 stoina 60GB SSD, tam z programow to
    antywir, przegladarka, pare jakichs drobiazgow, gry ze steama i inne
    stoja juz na drugim duzym dysku.

    Śmiga system i to co najczesciej zuywane, a gry - no coz, jak za starych
    dobrych czasow gdy istnialy tylko HDD, uruchamiaja sie ;)

    > Też miałem obawy czy to się uda. A jednak. Koszt - 300 zł a nie tysiąc
    > czy dwa na modernizację.
    > Komputery na kila lat pożądnie odżyły. :-)

    Do nowego kompa tymczasowo zalozylem 250GB raptora 10k RPM, troche
    halasuje ale dziala szybko. Docelowo w zamysle jest migracja na 250GB
    SSD jak potanieja. JEdnak za 250GB SSD wtedy co kupowalem Raptora to
    moglem kupic 3 raptory. Wiec zdecydowanie cena mnie odstraszyla. Zeby to
    byl kom do pracy to pewnie bym wydal wiecej od razu, ale ze to rozrywka,
    to Raptor musi wystarczyc ;)

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg