  • Data: 2009-06-09 06:08:51
    Temat: Re: Dysk ~500GB
    Od: "Latet" <l...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Do dupy to to.
    > Testy fajne, kupiłem dokładnie tego samsunga F1, 640GB.
    > Po miesiącu-syfy w smart, na szczęście był backupowym dyskiem.
    > Poszedł do reklamacji.
    > Dostałem nowy.
    > Po 2 miesiącach znów syfy w smart, intel cośtam cośtam sata manager raportuje,
    > że błąd na dysku, awaria się zbliża.
    > Nie polecam.

    Całkiem to sprzeczne z moimi doswiadczeniami z dyskami serii F1. Kupiłem ich już
    kilkanaście i z całej tej puli tylko jeden dysk, po roku pracy, wykazał
    badsector, zresztą też tylko jeden i dalej się już nie sypie. Pewnie że to o
    jeden za dużo, ale przypominam, że to 1 przypadek na chyba 17 dysków (wszystkim
    zaglądam w SMART srednio raz na tydzien).

    Natomiast miałem złe doswiadczenia z Samsungami poprzedniej serii (T166).
    Z kolei z jeszcze wcześniejszą serią (T133) - bardzo dobre - kilka takich dysków
    do dziś pracuje u nas bez zarzutów.

    Ale kto wie, być może F1 sprzedawane w tym roku, to już nie to samo co F1 rok
    temu. I tak może być...

    A niebawem kupię i potestuje coś z serii F2EG.

    latet