  • Data: 2013-11-11 21:13:09
    Temat: Re: Dysk 2TB - jaki z dobra gwarancja?
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 8 Nov 2013 12:00:50 +0100, Chris napisał(a):

    > R.e.m.e.K nabazgrał(a):

    0efrx-nas,3248-3.htm

    > Pokaż tą informację od producenta a nie jakś tam strona w internecie :)
    >
    > WD nie podaje takiej informacji w spercyfikacji swoich produktów.

    WD nie podaje tej info, to jak ma ją pokazać na stronie WD?

> [...]
    > Overall, this product meets the performance requirements of most
    > applications while delivering significantly less power consumption. If your
    > application requires mostly sequential read/writes, then the drive will
    > perform comparable to a 7,200 RPM drive. However, if your application
    > performs mostly random mode operations, then the performance may drop by
    > about 10% because of the latency time. If the Green Power product does not
    > meet your performance needs then we have our Raid Edition line of 7,200 RPM
    > Enterprise drives that will deliver the performance you need at the

    Nie ma tu mowy o żadnym systemie dynamicznej prędkości obr. Prędkość obr. w
    dyskach WD jest stała, i jeśli nie jest podana wprost, to jest "niska". Jej
    zmienność to plotka celowo wypuszczona przez marketing WD.

    Prędkość obrotową można zmierzyć, tak jak to zrobiono tu dla WD RED 4 TB
    (wyszło 5400 rpm):
    http://www.silentpcreview.com/article1364-page5.html

    --
    GLaF