  • 1. Data: 2009-08-30 09:20:56
    Temat: Dysk 120 gb widoczny jako 34 gb
    Od: "krzysiek" <x...@g...com>

    Witam
    Po paru miesiącach nieużywania podłączyłem ponownie do kompa dysk twardy
    Samsung sp1203 n o poj.120 gb
    .W biosie komp go widzi jako dysk 34 gb , próbowałem również formatować go z
    programu paragon partition ( start kompa z cdrom) , ale progs go widzi też
    jako 34 gb .Pomóżcie

  • 2. Data: 2009-08-30 09:50:28
    Temat: Re: Dysk 120 gb widoczny jako 34 gb
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "krzysiek" napisał:

    > Po paru miesiącach nieużywania podłączyłem ponownie do kompa dysk twardy
    > Samsung sp1203 n o poj.120 gb
    > .W biosie komp go widzi jako dysk 34 gb ,

    A czy nie założyłeś omyłkowo zworki ograniczającej pojemność dysku do 32
    GiB?

    JoteR

  • 3. Data: 2009-08-30 17:08:06
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    > .W biosie komp go widzi jako dysk 34 gb , próbowałem również formatować go
    > programu paragon partition ( start kompa z cdrom) , ale progs go widzi
    > też jako 34 gb .Pomóżcie

    zworka ograniczająca albo stary bios w kompie. albo jedno i drugie.

  • 4. Data: 2009-08-30 20:48:26
    Od: "sTav" <m...@b...o2.pl>

    krzysiek wrote:
> [...]
    > formatować go z programu paragon partition ( start kompa z cdrom) ,
    > ale progs go widzi też jako 34 gb .Pomóżcie

    jak masz floppy, to sciagnij sobie "Samsung Disk Manager"

    możesz stąd:
    ftp://marmro.homeip.net/Disk&FileTools/DM_Creator.zi

    (tworzy dyskietke "bootable" - DOS z programem DM)

    --
    Pozdrowienia!
    M.

  • 5. Data: 2009-08-31 07:40:42
    Od: "krzysiek" <x...@g...com>

    Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

    > A czy nie założyłeś omyłkowo zworki ograniczającej pojemność dysku do 32
    > GiB?
    >
    > JoteR

    Wstyd się przyznać , ale to było to :D