  • 1. Data: 2009-08-29 15:32:15
    Temat: rozdzielczość 1366 x 768 pikseli
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu>

    moglibyście Panowie zerknąć na tą stronę z opisem monitora LCD
    http://www.emarket.pl/pricelist/item.aspx?PID=C25024
    01... nie podoba mi się
    zalecana rozdzielczość, czy ona jest typowa? bo na mojej karcie nie można
    jej wcale ustawić...

  • 2. Data: 2009-08-29 15:35:08
    Temat: Re: rozdzielczość 1366 x 768 pikseli
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    ** identyfikator: 20040501 <N...@o...eu> wrote:

    > moglibyście Panowie zerknąć na tą stronę z opisem monitora LCD
    > http://www.emarket.pl/pricelist/item.aspx?PID=C25024
    01... nie podoba mi się
    > zalecana rozdzielczość, czy ona jest typowa?

    No HD-Ready.

    > bo na mojej karcie nie można jej wcale ustawić...

    Jak zobaczy monitor to powinna dać sobie ustawić.

    --
    + ' .-. .
    , * ) )

  • 3. Data: 2009-08-29 15:39:18
    Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl>

    identyfikator: 20040501 pisze:
> [...]
    01... nie podoba mi się
    > zalecana rozdzielczość, czy ona jest typowa? bo na mojej karcie nie można

    Do monitora pewnie jest dołączana płytka ze sterownikami.

    --
    animka

  • 4. Data: 2009-08-29 15:40:15
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu>

    > No HD-Ready.

    pyta mnie koleżanka jaki monitor LCD do 600 pln, nie byłyszcząca matryca,
    głośniki i ew. gniazdko USB... ;o) co można poradzić?

  • 5. Data: 2009-08-29 16:03:10
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2009-08-29 17:40, Użytkownik identyfikator: 20040501 napisał:

    > pyta mnie koleżanka jaki monitor LCD do 600 pln, nie byłyszcząca
    > matryca, głośniki i ew. gniazdko USB... ;o) co można poradzić?

    Szukaj takiego co będzie miał tysiąc linii.
    Ten to jest jakaś parodia monitora.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2009-08-29 17:46:05
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Animka" <animka@to...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości grup
    01... nie podoba mi

    > Do monitora pewnie jest dołączana płytka ze sterownikami.

    Po cholerę ona? Przecież nawet na starym trupie powinno być wszystko ok.

  • 7. Data: 2009-08-29 18:13:34
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    qwerty pisze:
    > Po cholerę ona? Przecież nawet na starym trupie powinno być wszystko ok.

    Nie wiem coś się znowu animce uroiło;) Tam przeważnie jak dają płytkę do
    monitora to z PDF-ami z instrukcjami w 400 językach;)
    | Wolność to nie to samo co dowolność - ksiądz Waldemar Chrostowski |
    | ZAJRZYJ TU: www.polskapartianarodowa.org |
    \----------| e-mail: d...@g...com |----------/

  • 8. Data: 2009-08-29 18:28:09
    Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl>

    qwerty pisze:
    > Użytkownik "Animka" <animka@to...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości grup
    >
    > Po cholerę ona? Przecież nawet na starym trupie powinno być wszystko ok.

    No nie wiem, ja mam panoramiczny monitor i bez sterownika nie działało tak
    jak powinno. Ustawia na jakiś domyślny monitor, Windows nie ma w swojej
    bazie rozdzielczości 1440:900.

    --
    animka

  • 9. Data: 2009-08-29 19:26:53
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Animka" <animka@to...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości grup
    > No nie wiem, ja mam panoramiczny monitor i bez sterownika nie działało tak
    > jak powinno. Ustawia na jakiś domyślny monitor, Windows nie ma w swojej
    > bazie rozdzielczości 1440:900.

    Karta graficzna powinna odczytać maksymalną rozdzielczość wysłaną przez
    monitor.
    Pewnie nie miałaś zainstalowanych sterowników (pewnie windowsowe na xp nie
    obsługują dobrze EDID)

  • 10. Data: 2009-08-29 19:46:49
    Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl>

    qwerty pisze:
> [...]
    > monitor.
    > Pewnie nie miałaś zainstalowanych sterowników (pewnie windowsowe na xp nie

    No właśnie dlatego napisałam o tej płytce ze sterownikami do danego monitora.

    --
    animka