  • Data: 2009-01-25 17:10:41
    Temat: Re: Dynamika sceny>matrycy>odbitki
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak, mamy oczywiście przestrzeń barwną tektury, labu z marketu,
    > elcedeka z promocji i projektora za tysiąc plus vat.

    Brakuje argumentow? Nie poznaje Pana ;)

    > Poza tym chyba zgubiłeś w tym istotę czegoś zupełnie innego - nie
    > chodzi mi o to czy się da tylko o estetykę tego, co zostanie
    > pokazane/wydrukowane/wyświetlone. Nie jest to tożsame z konwersją ''z
    > automatu''.

    Alez moze byc. Wioskowo tez sie da z automatu.

    > No to masz tu:
    > http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/temp/kolor.png
    > Tak, wiem, usłyszę zaraz, że się nie da i że zostało spieprzone i
    > takie kwiatki nie istnieją :)

    Nie odrobiles zadania domowego ;)

    Po lewej Twoj oryginal a po prawej jak bedzie wygladal druk:
    http://www.skanowanie.com.pl/tmp/janko1.jpg
    Roznice w kolorach jak widac pomijalnie male.

    Zalozylem, ze plik byl w sRGB z praku profilu w pliku.

    > A tym czasem się da po właśnie kompresji i gdzieś mi się takie chyba
    > poniewiera.

    Kompresor moge Ci porzyczyc jakby co ;)
    Dobry mam - cichy, bezolejowy bedzie w sam raz :)

    > Fatalnie, że nikt poza Tobą się na tym nie zna.

    Znaja, znaja. Ale tu niestety sa w niklej opozycji :(
    Tu kroluje majdrowanie.