  • Data: 2009-01-25 16:49:14
    Temat: Re: Dynamika sceny>matrycy>odbitki
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To przestrzeni barwnej nie można już liczyć w dB?

    Jak tylko podasz metode konwersji Lab na dB...

    > Jedynym sposobem na wydrukowanie tej grafiki jest konwersja polegająca
    > na kompresji.

    To co Ty pokazales to nie kompresja tylko spieprzenie pliku :)
    Po takiej "kompresji" zaden kolor z pliku nie zostanie
    poprawnie zreprodukowany, no moze poza szaroscia 50% :)

    Chyba, ze o to wlasnie chodzilo, wtedy gratuluje - dziala :)

    Od dawna istnieje zarzadzanie kolorem, ktore robi
    to lepiej i z automatu, bez recznego majdrowania.

    > No cóż, od lat daje, ale widocznie to nieprawda.

    Przepraszam pominalem slowo - nic _dobrego_ nie da.

    > Nota bene - robiłem swego czasu sporo wydruków grafik dość podobnych
    > charakterem i jedyną metodą akceptowalnych rezultatów była ręczna
    > korekcja dynamiki w oparciu o obserwacje i nic więcej.
    > Dzięki temu zarobiłem ja, a nie drukarz, który od lat robił całkiem
    > okej materiały, ale na tamtych się wyłożył.

    Pewnie tez "majdrowal" tylko w druga strone ;)