  • Data: 2011-02-02 19:35:53
    Temat: Re: Dynamika(DR) w aparatach?
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Paweł W. wrote:
    > A propos dynamiki - czy masz już SNS HDR działający na "starym" sprzęcie?
    > Wczoraj zainstalowałem sobie .NET 3,5 i SNS HDR w wersji 1.2.0 i niestety
    > się wykrzacza (powinieneś dostać info). Albo umieść do ściągnięcia jakąś
    > starszą wersję, która pociągnie na takim mule jak Athlon 2700+ z 1,5GB RAM
    > i XP SP3.
    > Please!

    Utrzymywanie wersji dla starszego sprzętu jest kłopotliwe. Dla
    przyspieszenia wykonywanych operacji w programie wykorzystuję instrukcję
    SSE2 procesora i aby program działał na starszych maszynach, musiałbym pisać
    funkcje w dwóch wersjach z instrukcjami SSE2 i bez nich. Zobaczę, czy w
    miarę prosty sposób, da się stworzyć uniwersalne wersje funkcji w których
    użycie instrukcji SSE2 byłoby zależne od jednego parametru konfiguracyjnego.

    Pozdrawiam,
    - Bastek -