  • Data: 2011-01-30 11:27:54
    Temat: Re: Dynamika(DR) w aparatach?
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30-01-2011 12:15, Janko Muzykant pisze:

    > Hadeerów zwykle nie da się oglądać :)
    > Ale to nie wina techniki, a mentalności.

    I ta sama sytuacja ma miejsce przy Loudness War.

    Nawiasem mówiąc (ale w temacie grupy) jakiś czas temu napisałem szczerze
    co myślę o czymś takim: http://fav.me/d361xkm co zaowocowało urażoną
    ciężko godnością tfurcy (i jego zabujanej dzieweczki z TWA),
    zablokowaniem mnie i ukryciem moich komentarzy żeby broń bogowie nie
    urażać sobie dobrego samopoczucia :)

    > A dlaczego? Bo 30 lat temu gałkami kręcił facet wykształcony,
    > uwrażliwiony, z olbrzymią praktyką. Dziś wystarczy ściągnąć kilka
    > freewarów i jest się ''dźwiękowcem - zawodowcem''

    Duże wytwórnie raczej nie zatrudniają idiotów, ale przyjęło się pewnie,
    że tworzy się nagranie pod mp3 z gównianymi słuchawkami i radio
    samochodowe z kilowatowym subwooferem. Efekty nie mogą być dobre. Dobry
    master został wyparty do muzyki klasycznej, bardziej tradycyjnego folka
    i nielicznych muzyków bluesowych i rockowych, którzy mają dość siły
    przebicia by mieć własną wytwórnię lub wymusić na innych dobrą robotę.

    , a wrażliwość z duszy
    > przeszła na żołądek - jak łaskocze, to znaczy że bas jest dobrze
    > zmasterowany.

    Nie zawsze, czasem trzeba go jeszcze podbić na korektorku...

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118