  • Data: 2009-06-09 08:54:42
    Temat: Re: Dylematy canoniera - jaki szeroki kąt?
    Od: j...@u...at szukaj wiadomości tego autora

    On 8 Jun., 23:29, Kombajn Bizon <k...@b...ru> wrote:

    > czuje sie dziwnie argumentujac razem z ludwinem, ale ja tez zapytam:
    >
    > czy moglbys zaproponowac jakas stalke w zakresie 10-13 mm?
    > cena ani system nie graja roli, zeby ci bylo latwiej
    >
    > jezeli nie to wybacz glupcze, ale bede musial uznac ze bredzisz
    >
    > i nie, nie moge odsunac sie o kilka krokow bo akurat robie zdjecia na
    > jachcie a 14 mm nie obejmuje mi sceny ktora MUSZE sfotografowac
    > --http://www.demotywatory.pl/komentarze/2330
    > W tablicę kluczyk raz i dwa
    > I spalin kłąb i silnik gra...

    qrwa rece opadaja jak sie czasami przez pomylke czyta takich idiotow
    jak niejaki ludwin albo kombajn cos tam jakies gowno,
    to jest dopiero super glupek
    a czytac nie umiecie ?
    a co napisal autor ?
    -ze szuka obiektywu w zakresie od 10 - 24 mm

    a co ja mowie ?
    zeby sie zastanowil nad stalka z tego zakresu .
    czyli od 10 -24 mm

    kto powiedzial ze to musi byc stalka 10 mm ?
    a moze 24 ?

    a kto powiedzial ze to musi byc 13 mm?

    he ?

    czy wy qrwa maslec nie umiecie.
    pyskowac to i owszem potraficie , ale na sekunde wlaczyc mozgowie to
    sie nie da.
    czego nie znajdziecie w jakims linku to juz nie wiecie.

    POdsuwam jedynie mysl autorowi , czy aby ze wzgedu na swietna jakosc
    stalek w tym zakresie i marna zoomow (canon , albo trza bulic jak za
    zboze )nie zastanowil sie nad wyborem stalki.

    ja mam tylko jedna stalke w tym zakresie i zaden zoom nie podskoczy ,
    nie ma szans.
    wole waska i ostro niz szeroko i miekko - a do tego i taniej .
    na pelnej dziurze 2,8 osiaga 160 l/mm - znajdz takiego zooma za
    ludzkie pieniadze.

    nie mam tak szerokiego ale np l-ka 24-70 na pelnej dziurze dla 24
    mm daje 74 !! linie na milimetr - 3 razy drozej i 2,5 razy gorzej.