  • Data: 2009-06-09 09:19:41
    Temat: Re: Dylematy canoniera - jaki szeroki kąt?
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-06-09 10:54:42 +0200, j...@u...at said:

    > qrwa rece opadaja jak sie czasami przez pomylke czyta takich idiotow
    > jak niejaki ludwin albo kombajn cos tam jakies gowno,
    > to jest dopiero super glupek

    Nie dość że pseuomerytorycznie pierdolisz jak potłuczony, to jeszcze Ci
    słoma z butów zaczyna wychodzić.

    > a czytac nie umiecie ?
    > a co napisal autor ?
    > -ze szuka obiektywu w zakresie od 10 - 24 mm
    >
    > a co ja mowie ?
    > zeby sie zastanowil nad stalka z tego zakresu .
    > czyli od 10 -24 mm

    Pytanie do Ciebie o propozycję konkretnej stałki padło już tu
    wielokrotnie, jedyna odpowiedź jaką masz, to bełkot. Napiszesz w końcu
    co masz na myśli, czy tak tylko tradycyjnie wpadłeś potrollować?

    > kto powiedzial ze to musi byc stalka 10 mm ?
    > a moze 24 ?
    >
    > a kto powiedzial ze to musi byc 13 mm?
    >
    > he ?

    A ile ma być?

    > POdsuwam jedynie mysl autorowi , czy aby ze wzgedu na swietna jakosc
    > stalek w tym zakresie i marna zoomow (canon , albo trza bulic jak za
    > zboze )nie zastanowil sie nad wyborem stalki.

    Czyli komuś szukającemu rodzinnego kombi, proponujesz roadstera. Ba!
    Nawet nie potrafisz podać konkretnego modelu, poza powtarzaniem w kółko
    jakie to roadstery są szybkie i zajebiste. I kto tu ma problemy z
    myśleniem?

    > ja mam tylko jedna stalke w tym zakresie i zaden zoom nie podskoczy ,
    > nie ma szans.

    Zwłaszcza pod względem kąta widzenia.

    > wole waska i ostro niz szeroko i miekko - a do tego i taniej .
    > na pelnej dziurze 2,8 osiaga 160 l/mm - znajdz takiego zooma za
    > ludzkie pieniadze.

    Śmiało, pochwal się co to za obiektyw.

    de Fresz