  • Data: 2015-03-20 23:24:09
    Temat: Re: Dylemat. Nowe auto do 50k.
    Od: "Endriu" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > stary? ledwo dotarty :)

    Zagazowany AKL. Nie wytrzyma 600k jak stare mercedesy, nie ma bata. Wydaje
    mi się, że będzie się po woli kończył po 350k.

    Pasowało by kupić jakieś nowe wozidło, ale cholera wyżyłowanej w benzynie
    Skody 1,2 z jakimiś chorymi dwoma sprężarkami za cholere nie kupie, ani
    diesla z renault bez zamków na panewkach. Nie mam naczole napisane frajer.

    Chyba wezmę zagazowanego Hundaya I30, ale to dopiero za jakiś czas pod
    warunkiem, że skośnoocy będą jeszcze za dwa lata (zanim dozbieram całość
    kasy) gazować 1,4 MPI.

    Bardzo podoba mi się ta buda od Stepwaya, ale ni chu..., bo mnie znajomy
    doswiadczony mechanik przestrzegł, żeby z daleka trzymać sie od francuskich
    samochodów bez zamków na panewkach. Robili parę razy remont silnika takiego
    gówna, a właścicielowi który przyszedł z takim tematem znajomy mechanik
    powiedział krótko: "weż Pan to sprzedaj w pizdu ten francuski szajs i kup
    pan se samochód z normalnym niemieckim sinikiem .....".

    Endriu