eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDwumasy w benzyniakachRe: Dwumasy w benzyniakach
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.interia.pl!not-for-mail
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Dwumasy w benzyniakach
    Date: Mon, 15 May 2017 10:01:06 +0000 (UTC)
    Organization: DOM
    Lines: 38
    Message-ID: <X...@1...0.0.1>
    References: <of3omt$6ch$1@node2.news.atman.pl> <of3r0e$eam$1@node1.news.atman.pl>
    <of44po$hns$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <of51b0$5rq$1@news.chmurka.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <of6he6$png$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <of71af$8u6$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <of9euf$hcb$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <ofbgit$eqh$1@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 79.173.35.121
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1494842466 10086 79.173.35.121 (15 May 2017 10:01:06
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 15 May 2017 10:01:06 +0000 (UTC)
    User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
    X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
    [+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
    X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
    X-SigInfo: Generated by Sygnaturkowiec v. 0.1.3.7
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2604961
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik Chris a...@g...pl ...

    >>>>> Silniki benzynowe również wyposaża się w koła dwumasowe, ale na
    >>>>> razie dotyczy to jednostek o dużej mocy i silników
    >>>>> turbodoładowanych. Dlaczego? Główne powody to ochrona układu
    >>>>> przeniesienia napędu (silniki o dużej mocy), możliwość płynnego
    >>>>> ruszania z miejsca oraz tłumienie wibracji na niskich obrotach
    >>>>> (małe silniki turbo). Tak więc i w silnikach benzynowych znacząco
    >>>>> wpływają na kulturę pracy układu napędowego i komfort jazdy.
    >>>>>
    >>>>> http://autokult.pl/2272,kolo-dwumasowe-czy-naprawde-
    jest-potrzebne-
    >>>>> czes c-1
    >>>>>
    >>>> No moment...
    >>>> Powiedzmy silnik 2.0 i 110km to duza moc?
    >>>> Rzeczywiście czujesz jakas róznice jak jedziesz autem z dwumasa i
    >>>> bez dwumasy?
    >>>
    >>> Pisałem o Mazdzie MPS, to już jest 2.3L i 270KM więc dwumasa ma
    >>> sens.
    >>
    >> Ale wspomniany 2.0 i 110km tez ma dwumase...
    >
    > To pisz w innym wątku bo ten dotyczył mojego przypadku z silnikiem
    > 2.3: 270KM.

    Dyskusja rozwineła się w takim kierunku - dwumasy sa potrzebne bo i tutaj
    pojawił się watpliwej jakosci tłumaczenia producentów.
    Tłumaczenia i ten fragment watku nie tyczył sie tylko twojego samochodu ale
    ogolnej sytuacji, w szczególnosci tej ze w dieslach nie ma juz wyboru i ze
    dwumasy sa zarówno w silnikach z duza moca jak i w takich gdzie ta moc
    wcale taka duza nie jest.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    "No bo jest tak: ludzie dzielą się na trzy grupy: tych, którzy umieją
    liczyć i tych, którzy nie umieją." Aneta Baran

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: