  • Data: 2009-06-09 12:57:54
    Temat: Re: Dwanascie twarzy Doroty
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Rakan pisze:

    > wg mnie nijak jest teraz...nie ma cienia, nie ma nic co naturalnie by
    > wyglądało, jest płasko, pomijam kwestie
    > marszczenia czoła przez Dorote, moze ujęcie z innego kąta by sprawe
    > załatwiło

    Światło płaskie (?) najbardziej mi spasowało ze względu na atrybut jakim
    niewątpliwie są włosy i mocno metamorfizująca się twarz. Nie byłoby
    tego, trzeba by nadrabiać światłem, kontrastem, dramaturgią.
    W każdym razie popatrzyłem w wizjer i tak postanowiłem.

    >>> 3. kup sobie jakies ostrzejsze szkło, bo tu jest straszne mydło...moze
    >
    > ostro, aby fotografia miała swoją wyrazistość która w portrecie jest dość
    > ważna
    > o to chodzi

    A ja chciałem właśnie tak :)
    Naprawdę, ten tamron potrafi ostro, zresztą jeszcze siedzi przykład:
    http://www.cyfrowka.neostrada.pl/otwarty_tamron.jpg

    > a zrob jakies foty z jedym źródłem ? i daj do oceny, zobaczymy co naród
    > powie

    No to następnym razem, bo tym nie zrobiłem tak nic.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl