  • Data: 2011-10-10 00:15:12
    Temat: Re: Duży, tani i o konstrukcji cepa
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Powitanko,

    > No V70 mi się podoba

    I slusznie;-)

    > ale jak z jego awaryjnością,

    U mnie biega juz roczek i mialem 2 awarie: 1 spadl ze zlaczki wezyk do
    spryskiwacza tylnej szyby i 2 zapchal sie wiatraczek czujnika
    temperatury wewnetrznej (czujnik temperatury, termistor, za nim jest
    malutki wiatraczek, ktory zasysa powietrze z kabiny aby przeplywalo
    przez czujnik. Po 14 latach mial prawo sie zabrudzic, wystarczylo
    pierdnac z kompresora i po sprawie).

    > spalaniem

    Trasa, srednia predkosc 56km/h, spalanie 5.8.
    Miasto, srednia predkosc 28km/h, spalanie 6.9L/100km.
    Fajnie jest pojechac na Slowacje z DC i wrocic na jednym zbiorniku i
    jeszcze zostaje na 250-300km.

    >i kosztami
    > części?

    Oj, nie dzaznij mnie;-) Silniczek ma juz przejechane 340kkm i dymi, a i
    oleju lyknac lubi. Jeszcze nie zdiagnozowalem, ale jak sie rozgladam za
    podejrzanymi czesciami, to wtryski sa po chyba 1.5kzl (a jest ich 5),
    regenerowane tansze oczywiscie, regeneracja sprezarki to kolo 800zl.
    Drogo, ale chyba wszystkie diesle maja drogie czesci.
    Sprzeglo kompletne to koszt ok. 800zl, trzeba bedzie kiedys zmienic.
    Profilaktycznie na samym poczatku zmienilem rozrzad, nie moge sobie
    przypomniec ile za to dalem, zazyczylem sobie tez wtedy wymiane olejow w
    silniku i skrzyni i chyba bylo to cos kolo 1.5kzl.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa