  • 1. Data: 2010-12-01 10:03:39
    Temat: Duży przebieg?
    Od: Jakub Owczarski <j...@g...com>

    Witam.
    Od jakiegoś czasu rozglądam się za pickupem, i trafił mi się w
    sensownej cenie mitsubishi L200, 2007r, 2.477 cc. (dizel)
    Jedyne co mnie niepokoi to przebieg: 116.000 km - wychodzi ok 3tysiące
    miesięcznie, czyli 100km dziennie.
    Miałem kiedyś mitsubishi (pajero) z przebiegiem prawie 300.000 i
    śmigało jak żyletka, więc sobie wkręcam, że to może nic, ale chciałbym
    poznać opinię ludzi bardziej zorientowanych:
    Czy to jest dużo(za dużo?) na taki samochód? Czy pownienem go sobie
    darować, czy nie ma się czym przejmować? - oczywiście z perspektywy
    tegoż przebiegu.

    Dzięki, pzdr.

  • 2. Data: 2010-12-01 10:21:03
    Temat: Re: Duży przebieg?
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-12-01 10:03, Jakub Owczarski pisze:
> [...]
    > Czy to jest dużo(za dużo?) na taki samochód? Czy pownienem go sobie
    > darować, czy nie ma się czym przejmować? - oczywiście z perspektywy

    Ty żartujesz prawda?
    4letnie auto, diesel, używane pewnie jako wół roboczy... Kupiłbyś bez
    zastanowienia gdyby na liczniku było 52kkm a wyglądało jakby miało
    natłuczone 252kkm?...

    Sprawdź stan tego auta a nie przebieg.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/item1199963969.html

  • 3. Data: 2010-12-01 10:28:10
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 01 Dec 2010 10:21:03 +0100 osobnik zwany Lewis
    wystukał:

    > Ty żartujesz prawda?
    > 4letnie auto, diesel, używane pewnie jako wół roboczy...

    a ile to pickupów w polsce robi za woły robocze?
    Przecież to najczęściej zamiast SUVa do wożenia dupy byznesmena

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2010-12-01 10:32:54
    Od: Jakub Owczarski <j...@g...com>

    On Dec 1, 9:21 am, Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> wrote:

    > Ty żartujesz prawda?

    Nie :)

    > 4letnie auto, diesel, używane pewnie jako wół roboczy... Kupiłbyś bez
    > zastanowienia gdyby na liczniku było 52kkm a wyglądało jakby miało
    > natłuczone 252kkm?...

    Gdyby źle wyglądało to nie, bo ja się na autach zupełnie nie znam, z
    reguły kupuję właśnie na wygląd :)
    No i na oko to prędzej ktoś nim do pracy jeździł niż używał jako
    traktora.
    Lakier piękny - tylko zderzak zarysowany z jednej strony, w środku jak
    nowy :)

    > Sprawdź stan tego auta a nie przebieg.

    Tak zrobię :)
    I dzięki, takiego właśnie strzału na otrzeźwienie potrzebowałem, nawet
    mi nie przyszło do głowy, żeby go zabrać na przegląd do warsztatu :)
    Gdyby miał mniejszy przebieg to bym go pewnie już kupił :)

    pzdr.

  • 5. Data: 2010-12-01 10:42:23
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Jakub Owczarski" <j...@g...com> napisał w
    wiadomości grup
    5g2000prd.googlegroups.com...

    swojego focusa, benzyna 1,6 kupilem jak mial niecale 4 lata, na liczniku
    mial 190kkm, szosty rok smiga jak glupi i sie nie psuje, a co smieszniejsze,
    aku i przewody wn sa te same od momentu kupna i w zimie pali nawet przy -20
    od pierwszego razu

  • 6. Data: 2010-12-01 11:02:06
    Od: Jakub Owczarski <j...@g...com>

    On Dec 1, 9:42 am, "szerszen" <s...@t...pl> wrote:

> [...]
    > aku i przewody wn sa te same od momentu kupna i w zimie pali nawet przy -20

    No mój pierwszy samochód to był 12o letni ford escort, z przebiegiem
    nie wiadomo jakim bo licznik miał do 100.000 :D
    I palił nawet przy -30 po całonocnym pobycie na parkingu.
    Obok sąsiedzi w nowych puntach czy skodach kombinowali jak odpalić, a
    mój walił z pierwszego przekręcenia.
    Przez pierwsze kilka minut wspomaganie i skrzynia ciężko chodziły, ale
    poza tym zero problemów.
    Może fordy są mrozoodporne ;)

    pzdr.

  • 7. Data: 2010-12-01 11:12:37
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2010-12-01 10:03, Jakub Owczarski pisze:
    > 100km dziennie

    Czyli coś jak ja.
    Z tym, że wziąłem benzynę, bo jeżdżę mało. :-)
    P.

  • 8. Data: 2010-12-01 11:40:31
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-12-01 10:28, masti pisze:
    > Dnia pięknego Wed, 01 Dec 2010 10:21:03 +0100 osobnik zwany Lewis
    > wystukał:

    > a ile to pickupów w polsce robi za woły robocze?
    > Przecież to najczęściej zamiast SUVa do wożenia dupy byznesmena

    Jak by nie było używane to taki przebieg to żart żeby się zastanawiać
    czy aby nie za duży ;)

  • 9. Data: 2010-12-01 13:39:55
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 1 Dec 2010 01:03:39 -0800 (PST), Jakub Owczarski napisał(a):

> [...]
    > sensownej cenie mitsubishi L200, 2007r, 2.477 cc. (dizel)
    > Jedyne co mnie niepokoi to przebieg: 116.000 km - wychodzi ok 3tysiące

    Daj spokój.. Ja bez mrugnięcia okiem kupiłem dwulatka z 145kkm na liczniku
    (auto musiało być pędzone głównie na autostradach). Skoro stan bardzo dobry
    to nie wiem czym się przejmujesz.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 10. Data: 2010-12-01 13:52:09
    Od: Jakub Owczarski <j...@g...com>

    On Dec 1, 12:39 pm, Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> wrote:

    >  Daj spok j.. Ja bez mrugni cia okiem kupi em dwulatka z 145kkm na liczniku
    > (auto musia o by p dzone g wnie na autostradach). Skoro stan bardzo dobry
    > to nie wiem czym si przejmujesz.

    Miałem taki zgrzyt w głowie, bo wszystkie inne jakie znalazłem z tego
    roku mają od 17k do 55k.
    Więc tak sobie kombinuję, czy taki przebieg w tak krótkim czasie nie
    ma jakiegoś zbrodniczego wpływu na auto :)

    Wezmę do warsztatu, jak stan będzie OK to olewam przebieg zgodnie z
    grupowymi zaleceniami :)
    dzięki, pozdrawiam.