  • Data: 2010-12-01 18:38:55
    Temat: Re: Duży przebieg?
    Od: RadekNet <r...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01.12.2010 17:59, solar pisze:

    > Obecnie mój 4 samochód to benzynowiec. Poprzednie 3 były dieslami i
    > każdym robiłem/robię ok. 6 tys. rocznie...

    Zawsze mnie to zastanawialo ... po co auto przy takim przebiegu?

    Moim przez ostatnie 2 lata zrobilem ok. 70 tys km czyli rocznie wychodzi
    35 tys km. Bardzo krotkie dojazdy do pracy, prywatne wyjazdy np. na
    zakupy itp. Na wakacje latamy samolotem.

    Mam znajomych, ktory uzywaja samochodu podobnie duzo (malo ;) ) jak Ty.
    Tylko, ze oni po prostu auto wynajmuja a nie mroza gotowke. Domyslam
    sie, ze auto posiadasz z powodu prestizu? Bo nasuwa sie drugie pytanie -
    po co sprzedawac auto o tak malym przebiegu jak nie dla prestizu? Ni
    emoge sie doszukac walorow uzytkowych - taksowka jest rownie wygodna.

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com