  • Data: 2010-12-03 14:24:06
    Temat: Re: Duży przebieg?
    Od: RadekNet <r...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.12.2010 23:49, solar pisze:

    > Może mam wszędzie 5x bliżej? :)
    > Mieszkam w centrum i do pracy mam 7, do lasu 7, do marketu 5 km...

    Na to wychodzi ;) Ale ... tesciowie mieszkaja w centrum i tam auto "na
    odwiedziny" wydaje sie nam zbedne - wygodniej taksowkami :)

    > No widzisz? A wcześniej zastanawiałeś się, po co samochód przy takim
    > przebiegu. A u Twoich rodziców stoi...

    Tylko moj swoje odsluzyl kiedys tlukac kilometry, jest stary i naprawde
    nie oplaca sie go sprzedawac. A chyba Ty pisalem o 6 tys km rocznie i
    wymianie auta co kilka lat kiedy sie gwarancja konczy.

    > U mojej rodzicielki też stoi - 1999 z przebiegiem 45 tys. Nie musi się
    > więc tłuc się z marketu czy rynku na piechotę lub zapchanym autobusem -
    > czyli wygoda nie ekonomia, tym bardziej, że to 1,6 benzyna i swoje pali. :)
    > I to właśnie trzecia strona medalu - jak mnie stać, to posiadanie
    > samochodu jest po prostu wygodne.

    Oczywiscie, ze jak mnie stac to moge szalec, ale chyba nie jest w Polsce
    powszechne, ze stac ludzi na cos co tylko koszty generuje.
    No i 99' to stare auto o malej wartosci a koszty stale sa niewielkie.

    > Choć nie jestem w stanie powiedzieć, co jest bardziej rozpowszechnione -
    > posiadanie dla wygody czy dla prestiżu. :)

    Mam dziwne wrazenie, ze u sporej liczby posiadaczy jednak wygoda jest na
    drugim miejscu ;) Bo jak ktos stawia na wygodne to ... nie uda sie mu
    zrobic tylko 500km miesiecznie :P

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk