  • Data: 2010-12-02 23:49:41
    Temat: Re: Duży przebieg?
    Od: solar <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-12-02 21:07, RadekNet pisze:

    > Ale do rzeczy - opisujesz mniej wiecej moj sposob eksploatacji auta
    > minus rower. Tylko, ze ja robie 5 razy wiecej kilometrow niz Ty.

    Może mam wszędzie 5x bliżej? :)
    Mieszkam w centrum i do pracy mam 7, do lasu 7, do marketu 5 km...

    > Klasyk w garazu (max 2000km), dupowoz pod domem rodzicow na wsi
    > (1000-2000km?) i jezdzidlo codzienne ... Tego u rodzicow tez trzymam bo
    > nie oplaca sie sprzedawac za grosze sprawnego auta, ale to powiedzmy
    > sentyment a nie ekonomia ;)

    No widzisz? A wcześniej zastanawiałeś się, po co samochód przy takim
    przebiegu. A u Twoich rodziców stoi...
    U mojej rodzicielki też stoi - 1999 z przebiegiem 45 tys. Nie musi się
    więc tłuc się z marketu czy rynku na piechotę lub zapchanym autobusem -
    czyli wygoda nie ekonomia, tym bardziej, że to 1,6 benzyna i swoje pali. :)
    I to właśnie trzecia strona medalu - jak mnie stać, to posiadanie
    samochodu jest po prostu wygodne.
    Choć nie jestem w stanie powiedzieć, co jest bardziej rozpowszechnione -
    posiadanie dla wygody czy dla prestiżu. :)

    --
    Solar www.solar.blurp.org GG 1834424
    "Kto chce w prawidłowy sposób rozumować, powinien odzwyczaić się od