  • Data: 2009-04-28 15:01:00
    Temat: Re: Duze wyzwanie - dla ambitnych (calkowicie serio)
    Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    On 28 Kwi, 16:08, Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> wrote:
    > epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "j...@o...pl"

    > No i dlatego właśnie nie masz chętnych.

    > Wiesz, intencje akurat naprawdę nietrudno zrozumieć. Co nie znaczy, że
    > od razu trzeba pochylić się z uwagą i poklepać po główce.

    > Zabawny jesteś.

    > Oszustem? Nie zauważyłem, żeby ktoś coś takiego napisał. A to, że
    > szukasz frajera, to inna sprawa.

    > Nie dziwię się zatem, że uważasz ich za kretynów.

    No rzeczywiscie oszukanie kogos od zrobienia z kogos rajera to takie
    odlegle sprawy, no no. Jesli odebrales, ze uwazam Cie za kretyna to
    albo nim jestes albo masz kompleksy jakies. Bo ja za kretyna zgodnie
    ze swoja miara nie uwazam udzi, ktorzy kretynami nie sa badz nie robia
    z siebie nich. No i dzieki, ze na koniec inteligentnie i na poziomie
    wypowiedziales sie, podpisujac sie pod tym co soba prezentujesz.

    Bardzo serdeczne pozdrowienia